Het andere YouTubers/bloggers topic #18

En zooooo heet is het nu ook weer niet

3 likes

Volgende vlog: “Oef, heb even een vest aangetrokken, t’is best fris!”.

1 like

Heeeeeeeee Fransje hier! Ja zoals mijn collega al zei het gaat zo snel hup hup hup dicht”
Heb dit filmpje echt al 200 keer gezien en moet nog steeds zo hard lachen :joy:

20 likes

Lekker wrap, lekker tastic

6 likes

Wie bedoelt Noor hier? In de opvolgende stories bij Fawry zegt ze dat iedereen het wel weet maar uiteindelijk noemt ze dus geen namen. En ik ben dus nieuwsgierig!

3 likes

Hooooooi welkom op me tiktukkk

2 likes

Hahahaha wat een kwats. Dat ding ziet er gewoon als een hele simpele ventilator uit die amper helpt. Daarnaast is het nog onder de 30 graden en zelfs ik kan met deze hitte gewoon sporten

4 likes

Dit is echt mijn lievelings tiktok van Jasey, het is zo random https://vm.tiktok.com/ZMdGKg8gL/

10 likes

Omfg ik google haar en ken dat kantoor ofc ook. Er zijn ergere maar nu moet ik lachen en huilen tegelijk :cry:. Ben ik even blij dat ik vandaan nog iemand daar schriftelijk afgeblaft heb :ok_hand:.

3 likes

Ben ook benieuwd wie het is!

3 likes

Beetje aandacht nodig die Noor. Zeg iets of zeg niets, die halve statements komen me echt de strot uit. Schijnheilige bullshit

28 likes

Hoezo loopt bonnie dr vlog 2 weken achter. De week van mascha is al erg maar dit helemaal. Zeker met 2 vlogs per week.

6 likes

Helemaal mee eens! Vond die eerste post van Fawry ook wel lekker direct maar hij verslapt een beetje in het gesprek helaas

5 likes

Raar ook die gitaren op de achtergrond (niet raar dat ze dat heeft, tis leuk, maar voor de spon
) dan denk je dat het over muziek gaat ipv sporten

2 likes

Ja dat zei ik een tijdje terug ook, zo irritant. Dan houdt ze nu in haar vlog een heel monoloog dat Peter is neergeschoten en “zou hij het overleven” terwijl hij inmiddels (bijna) begraven is. Als dat nou van een paar dagen terug is
maar dit is gewoon raar.

7 likes

Zal wel komen omdat ze alleen nog maar vlogt “wanneer ze iets meemaakt”, als je dat dan 3/4 dagen achter elkaar hebt dan heb je al twee weken gevuld. Hierna volgen de Lissabon vlogs, dat zijn er 5. Daar kun je dus 2,5e week mee vullen, dus of ze neemt pauze of het loopt straks nog verder achter :joy:

4 likes

En dan straks loopt ze een maand achter - of ze filmt komende weken gewoon niks meer - want ze heeft 5 vakantievlogs van een weekendje(?) weg. Elke week eentje zeker. :laughing:

2 likes

In ieder geval Anna Nooshin die elke keer als ze onder een miljoen komt weer wat volgers erbij koopt

29 likes

Ja ik denk ook dat ze sowieso Anna Nooshin bedoelt. Ik zat een beetje Monica en Anna te vergelijken want die hebben allebei meer dan 1 miljoen volgers. Maar Monica heeft op haar laatste paar foto’s gemiddeld echt wel 100.000 likes terwijl Anna ongeveer tussen de 10.000 en 40.000 zit. Best een flink verschil vind ik.

26 likes

Dit ging ook echt nergens over. Heb ook niet opgelet. Maar t was niks. En spon. En oud nieuws.

En dan ook nog een manager hebben. Wat doe je dan nog.

2 likes