Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hét uniform van de hippe meit anno 2021

5 likes

Vind het ook altijd zo leuk dat twee pubers die naast elkaar lopen ook vaak dezelfde outfit aan hebben. Zelfde type schoenen, zelfde soort broek, accessoires enzo gematcht. Heerlijk om vanaf een balkon of terrasje naar te loeren.

31 likes

Ik ga he-le-maal stuk om die jongen die met Thomas mee is naar Movieworld. 1e keer dat ik een video van hem de moeite waard vond :joy: :joy: :joy:

Vanaf 4:00 ongeveer.

11 likes

Haha, net een jonge Martien Meiland :joy:

4 likes

Ja :joy:

2 likes

Hahaha jaaaa Jasey Harders, die is best groot op TikTok. Echt een geweldig joch :joy:

Edit: hier kan je nog meer genieten https://vm.tiktok.com/ZMdGvatw5/

5 likes

Dit is echt lachwekkend. Ik ken “haar”bedrijf (volgens mij heeft zij iets minder in de pap te brokkelen dat dit artikel doet lijken). En na het lezen van dit artikel kan ik t echt nog minder serieus nemen🤣

Hahahaha jasey is zo’n leuk ventje

4 likes

welkom op mijn tik tuk

6 likes

Oh Jasey hij is zo leuk op tiktok. Of zoals hij zelf zegt tiktuc

3 likes

HAHA op 07:45 ik kwam niet meer bij.

2 likes

Hahahaha “wat goooooooooooooed”, leuk ik ga die man volgen

Edit hahah de achtbaan komt uit 1995 ofzo, zijn reactie: “maar dan brokkelt alles af” :joy::joy:

1 like

Ze zegt zichzelf maandelijks een management fee van 10000 euro te betalen :thinking: (had een stukje van een interview met haar geluisterd, van ‘de vrije meid’ ofzoiets)
@Shaaar

Lekker geloofwaardige spon, ze kan niet sporten vanwege de hitte maar nu vanwege een dure ventilator wel. Terwijl ze een airco in huis heeft hangen.

6 likes

Ze heeft overal airco, behalve in de kamer waar ze wil sporten :roll_eyes:

6 likes

Het ding lijkt ook helemaal niet te verkoelen, is gewoon een ventilator die erin zit.

2 likes

Die eerste foto is echt wel een tell sell-waardig, had alleen nog in zwart-wit moeten zijn.

“Wil jij ook twee keer per week sporten en heb jij ook enorm last van de hitte? Helpen de waterijsjes en koude douches niet? Koop dan nu de Philips Home Living!”

23 likes

Maar kan wel verwarmen heb je echt wat aan in de zomer.

3 likes

EqltUoB ed8Tc
Love it!
En nog meer van dat soort prachtig acteerwerk hier https://www.reddit.com/r/wheredidthesodago/

25 likes
30 likes