Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ben de laatste tijd wel fan van de content van Anastasya Chernook. Heerlijke zelfspot etc. Vandaag postte ze stories over merken die haar benaderen voor een samenwerking en ze zegt dat ze dat bijna nooit doet omdat ze haar eigen dingen wel kan kopen en omdat die samenwerkingen altijd zo onorigineel zijn. Vond dat zo tof om te zien! (Ok ze is ook wel into manifesting en zo maar goed)

Edit: ik heb echt luidop gelachen met de Instagram video over dates “Ik hoop dat jullie dating stories beter zijn dan mijn spraytan” :joy:

1 like

Bij haar eerdere boek Van outsider tot Oud-Zuider (ook een goede titel voor een romcom) staat weer dat haar moeder een alleenstaande bijstandsmoeder uit de provincie is. Nou ja, ik geloof meteen dat ze zelf veel kan, maar vind het altijd wel een beetje jammer als mensen er dan dit mee doen.

1 like

Ik heb wel een onwijs goed business idee. Naast de dolfijnen met @grace zoek ik nog iemand die spirituele reizen naar de goelag/noord Korea wil helpen opzetten.

Luister iedereen heeft ibiza gedaan, maar wat heeft die clandestiene ayahuaska ceremonie je nou echt gebracht?
Ga mee naar de goelag en ontdek waar het leven echt om draait. Dit is echt terug naar de puurste vorm en essentie.
Breek de piramide van Masdoff af!

Nou? Doe je mee, ben jij alles business ben ik wel Mmmmmm

9 likes

Diep dit, ik ga er goed over nadenken.
En even kijken naar de stand van de maan.

5 likes

Lekker poeniesappen uitwisselen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik was mijn ondergoed gewoon maar een hond vind ik wel echt nasty.

Daarnaast kan je wel brullen dat je zes miljoen omzet, maar als je 60 man aan personeel hebt plaatst dat alles toch weer in perspectief.

5 likes

Gingen haar volgers achter haar ex-vriend aan?

2 likes

Volgens mij hadden Marketingvrouw en Mignonnus hier eens eerder over gepost en daarin kwam geloof ik ook een voorbeeld van Sanne voor. Dat volgers van influencers de partners van die influencers dm’s sturen terwijl zij nog gewoon samen zijn. Niet alleen plain thirsty dms, maar ook lelijke berichten over dat zij een leukere vriendin zouden zijn dan influencers en waarbij ze de dingen die influencers deelden over hunzelf en hun persoonlijke leven misbruikten om zichzelf tegen af te zetten.
Als de relatie uit was, wat mensen wisten van de influencer die dat liefdesverdrietig met hun volgers deelde, werd er helemaal massaal in dm geslidet.

Vvvvv nasty
Vooral omdat die mensen dus bij de influencer vandaan kwamen (vaak volgden die influencer al voor die relatie ontstond) en die influencer bleven volgen terwijl ze die dms stuurden

13 likes

Wow, mensen zijn zo verrot.

1 like

Heeeeel vreemd. Ik zag toevallig wel dat haar vriend net als life coach startte dus missh kan hij beetje meeliften op haar online gebeuren. Denk dat dit soort trajecten ook heel erg stil liggen ivm Corona, zie ik bij een buurman bij me helaas

alles business

2 likes

Ik vind het ook niet shocking hoor, dit gebeurt irl ook natuurlijk, dus eigenlijk alleen maar logisch dat het voor een influencer op grote schaal gebeurd en nog veel tastbaarder want dms die je ziet ipv een vriendin die achter je rug om met je vent flirt in de club. Genoeg vrouwen die wel eens hebben geflirt met de partner van een vriend(in) of de kans schoon zagen ongegeneerd dorstig te doen wanneer de relatie uit was. Maar het is wel nasty :woman_shrugging: Zeker als je gaat stoken en gemene dingen over een ander zegt/pick me girl gaat uithangen.

4 likes

Hetzelfde toen Mayra Louise en haar man/de vader van haar kinderen uit elkaar gingen, toch? Dat vond ik al helemaal choquerend. Dat mensen die een influencer en haar gezin volgen, betrokken zijn bij de kwetsbaarheden die zij deelt en die bewust zijn van het concrete bestaan van haar kinderen zodra het uit is denken “Ah ja, ik zou het beter doen!”. Echt heel erg naar.

2 likes

Oja, volgens mij kwam het toen daar vandaan! Ik geloof dat zowel Marketingvrouw als Mignonnus dat toen deelde met hun eigen verhaal erbij en dat Sanne iets in de comments had gezegd.
Vind het ook naar, tegelijkertijd laat het maar wel weer zien hoe kwetsbaar het internetbestaan is en dat het - helaas - naïef is om te denken dat al je volgers, aan wie je zoveel persoonlijks deelt, het beste met je voor hebben en/of zich niet gaan bemoeien met dat leven.

1 like

Hahaha sorry totaal irrelevant maar ik zag dit onder die tweet bij het kopje “meer tweets”

Die naam ook: optyfen met eenden, ik ga helemaal stuk :joy::joy:
Edit: en die vlag?! Is toch gewoon Luxemburg :joy:

58 likes

En ik maak denken dat anatidaephobia verzonnen is door het internet :rofl:

3 likes

Jaa op twitter is dat een ding. Begon geloof ik met boeren die trekkers en die vlag in hun naam hadden staan, nu is het satire

6 likes

Hahah ja dit is wel een bekend account op twitter :joy:

En die luxemburgse vlag is idd een soort satirische versie van alle ‘nederland eerst/geert wilders’ types die een NLse vlag in hun bio hebben

8 likes

Oh haha dit wist ik niet, zit nooit op Twitter :joy:

2 likes

Ik was net ff in de action en er liepen twee meisjes van 10 jaar ofzo, helemaal met gouden schakelketting, verwassen bandshirtje, kort rokje met ruches en een handtas met een gouden ketting. Soort twee mini Monica Geuzetjes, het was echt géén gezicht haha

3 likes