Snap de heisa rondom de vlog van Lotte niet zo. Heb hem net ook gekeken, en bij het gedeelte van de rompertjes (die ze niet aan heeft gehad bij de hond want ze zag bij voorbaat al dat het niet ging passen) dat ze die terug ging brengen. Bij de onderbroek die te groot was opperde ze dat ze er misschien een knoopje in kon maken.
Of ik moet iets gemist hebben natuurlijk, anders vind ik het behoorlijk uit z’n verband getrokken…
Ja het is ook gewoon een heel zielig ras, maargoed de rashondendiscussie wordt me niet in dank afgenomen weet ik
Ondergoed mag niet retour en wat los in het schap ligt (losgeraakte verpakking enzo) gooien ze weg zei iemand (medewerker) laatst. Dat laatste is hopelijk niet standaard want dan verdwijnt er echt veel in de container.
Ik heb serieus denk ik liever een onderbroek die gepast is door een goed verzorgde hond dan door een ander mens eigenlijk.
Dat valt vies tegen hoor, ik heb een eerste editie holografische Machamp met drukfout (mega zeldzaam dus) en daar zou ik ongeveer 1500 dollar voor kunnen krijgen.
Dit was de eerste comment die ik zag en dacht dat je het sarcastisch over de Mascha planner had
Ja, heb t nu ook gezien en vind t ook enorm opgeblazen allemaal.
Maar er is hier blijkbaar een grote groep mensen zonder huisdieren, want in andere topics lees ik soms ook verbazingen/ergernissen over honden en katten waarvan ik denk: Waar maak je je druk om?
“Als je een kat hebt moet je t aanleren dat ie alleen in je eigen tuin mag en anders moet ie binnen blijven”. Ja, zoek het uit Karen.
Een tuin vol kattenschijt zonder een kat te hebben is gewoon kut en goor
Overigens heb ik twee honden gehad die de laatste jaren door hun leeftijd niet meer goed konden horen. Die teringkat van de buren scheet niet alleen de tuin onder, maar viel onze hondjes ook aan. Van achter, wat ze niet aan hoorden/zagen komen. Dus naast dat ze zich al kapot schrokken, kregen ze ook nog zonder reden een uithaal. Zo zal vast niet iedere kat zijn, maar andermans kat of welk dier dan ook hoeft niet andermans probleem te worden
Ik kies bewust voor geen huisdieren, dus hoef die van andere ook niet in mijn huis of tuin. En ja, Karen mag inderdaad gewoon op der beesten letten.
Wisten jullie al dat de maan ook een business coach is? Het is echt jammer dat ik niet de money-mindset heb om Mindful & Miljonair te kopen, maar dit interview is ook al genieten. (Niet De Speld, ik zeg het maar even.)
Ik vind deze regel juist ultimate Karen. Karen wilde een kat, let op je kat dan, Karen? Wie heeft er tijd voor om jouw kat’s uitwerpselen op te ruimen? Of ga je zelf de buren langs om hun tuin schoon te maken? Snap niet goed waarom dat te veel gevraagd zou zijn. Is gewoon irritant om mensen met onnodig werk op te zadelen.
Jongens, voor we zometeen weer in de (zoveelste) eindeloze discussie verzanden over katten die in je tuin schijten… Laten we ontopic blijven en influencerhondjes die pakjes aangetrokken krijgen, bekritiseren
Ik lag dit vannacht te lezen omdat ik niet kon slapen en kwam er niet doorheen. Ik ben zo klaar met die coaches en van die types die je wel even vertellen hoe jij financieel afhankelijk wordt. En dan haal je de maan als je coach er ook nog ff bij.
Voordeel is wel dat de maan helemaal gratiss is, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Ze vergeet hier ook vakkundig te vermelden dat ze het bedrijf van haar ouders heeft overgenomen, maar dat stond natuurlijk ook in de sterren geschreven
Goede titel voor een nieuwe nederlandstalige romcom
Zucht, dacht wel dat er zoiets achter zat.
Edit: to be fair, ze heeft het bedrijf van haar moeder overgenomen en groter gemaakt.
Maar dan wel met Jan!!!
Ik kijk alleen als zijn achternaam de Hoop is.
Tijdens een vergadering met het managementteam leg ik altijd een kristal op tafel.