Het andere YouTubers/bloggers topic #18

@kleinmeisje @Evenveel ja oke, dan snap ik het inderdaad. Vergeet af en toe hoe heftig zoiets is. Thanks voor de uitleg!

2 likes

Wat denken jullie dat Bonnie vandaag bekend gaat maken? Denk zelf een eigen adventkalender!

2 likes

Oh blijf het gewoon over hem hebben als hij een leuke video maakt.

Ik snap het ergens ook wel maar zij heeft niet 1 maar 3 huizen afgezegd waar ze een winnend bod op heeft gedaan. Snap ook niet dat zij geen aankoopmakelaar heeft dan sta je zo veel beter in je schoenen tijdens de zoektocht. Denk ook niet dat makelaars haar nog heel snel iets zullen gunnen nadat ze 3 keer van de koop heeft afgezien.

8 likes

Ja denk ik ook! Zoiets heeft ze ook ooit laten vallen te willen (toen ze die manager kreeg) alleen was dat denk ik qua tijd wel heel krap? Maar misschien waren ze er toen al mee bezig.

Een podcast kan al niet meer en een boek lijkt me ook niet. Die verloving weten we al in den treure (inclusief de kastanjes die toen op de grond lagen!!!) Dus het zal sowieso een Bonnie productℱ zijn

1 like

Zelfs zonder aankoopmakelelaar lukt het haar blijkbaar om drie huizen te kopen. Dus waar heeft ze die dan voor nodig? :’)

10 likes

Dit soort mensen vind ik echt zo erg. Ik wil best respectvol zijn naar iedereen z’n spirituele reis ondanks dat ik zelf meer gemeen heb met een baksteen dan een :sparkles: amethist :sparkles: maar dat zo’n chick dan vind dat zij wel “recht” heeft op de cultuur/geloof omdat zij wel oprecht is. Ik vind dat kwalijk en dan heb je echt een betonnen plaat voor je harses.
Als je oprecht bent dan vraag je aandacht en doneer je geld voor de erbarmelijke positie waarin native Amerikanen (/Canadezen/Hawaiianen/Australiërs/etc) zich nog altijd bevinden.

Daarbij hebben witte Europeanen ook heel hele rijke pre-christelijke pagan cultuur dus haal daar gewoon je inspiratie uit? (Als je geen wicca periode hebt gehad als tienermeisje was je dan wel een tienermeisje).

(Ik ga er vanuit dat deze chick witte Amerikaanse is, want ik volg haar uiteraard niet).

@Xiomara hahahaha snap nu je poll. Maar echt waarom. Waarom zou je dat doen đŸ„Č zoveel andere opties ook.

9 likes

THOMAAAAAS

1 like

Jaa dit dacht ik ook! Ik snap dat je in paniek raakt, maar ik zou nu echt bang zijn dat de makelaar de volgende keer jou niet eens meer wil laten bezichtigen?

Eens dat het allemaal heel snel moet in deze markt, maar ze is (volgens mij) nog niet zo lang bezig en biedt echt op van alles. Ik snap dat er in deze markt niet Ă©Ă©n ‘droomhuis’ is, maar als je drie huizen in een week afzegt gaat er iets niet goed.

Ik denk dus juist dat een aankoopmakelaar haar hierbij heel goed kan helpen.

Op 3 huizen die ze bij nader inzien niet wil, niet op een huis dat ze wel ziet zitten. Daarnaast zag je dat ze erg gestresst was over het hele proces en het bieden en onderhandelen met verkoopmakelaars over bijvoorbeeld de bouwtechnische keuring. Een aankoopmakelaar neemt heel veel van die zorgen weg en zorgt ook dat je beter kan bieden op huizen waar je daadwerkelijk wilt wonen.
Ik vind het heel goed van haar dat ze niet doorgaat met de koop van een huis waar ze geen goed gevoel bij heeft. Maar ik vind zo lukraak bieden op alles en dan vervolgens drie maal afzeggen wel apart. Maar dat is ook weer niet haar aan te rekenen maar gewoon deze hele markt waardoor je maar pakt wat je pakken kan en later eens goed gaat nadenken.

Je brengt het nu alsof het iets heel ergs is. Maar dit kan gewoon he, bieden en dan toch vriendelijk bedanken. En ze vond de huizen in eerste instantie ook gewoon goed. Alleen Ă©Ă©n huis had ze al afgeschreven omdat ze het niet was geworden, toen werd ze later alsnog gebeld dat ze 'm toch mocht hebben omdat anderen er vanaf zagen. Toen was ze dus helemaal overrompeld. En bij die ander was haar vader niet enthousiast en was het bij nader inzien toch een te groot risico qua klussen e.d.

Juist omdat ze nog maar zo kort bezig is zou ik lekker zo doorgaan, dan komt 't vanzelf wel. Ze heeft een prima budget en ook mensen om haar heen die haar helpen en van advies voorzien. Een verkoopmakelaar kost natuurlijk weer extra geld en ze zei al dat ze geen aankoopmakelaar wil omdat ze niet echt specifieke wensen heeft (behalve Amsterdam), maar meer een gevoel moet hebben bij een huis

2 likes

Nee ze is nederlands en volgens mij indonesisch

Ok, dan is mijn ergernis niet geheel voor haar persoonlijk :sweat_smile::woman_shrugging:

Maar Indonesië heeft ook een zeer rijke spirituele cultuur.

3 likes

Ja alleen denk ik niet dat haar spiritualiteit daar vandaan komt. Het is meer instagram spiritualiteit. En allemaal een beetje om alles om haar te laten draaien en haar eigen gedrag goed te praten. Want andere mensen hebben gewoon een slechte energyyy

9 likes

Oh ik kreeg toevallig daar een mooi plaatje over doorgestuurd

15 likes

Ik erger me kapot aan dat handje en dat knikkende hoofd zovan “hmm ja 6je”

11 likes

Die hand is zo weird als je erop gaat letten. can’t unsee

12 likes

Lijkt echt alsof hij denkt “EVEN PROEVEN WAT VOOR GODDELIJKS IK NU WEER HEB GEMAAKT AAAHH YEAH”

4 likes

Vind t ook een beetje eng hahaha

2 likes

Steve-O is mijn nieuwe favoriete YouTuber (oke en MrBeast natuurlijk haha).

7 likes