Het andere YouTubers/bloggers topic #18

@Zemraluani bedoelt volgens mij Saske, zijn ex, volgens mij is die niet autistisch.

1 like

1 april, sociaal experiment, same difference, same treurigheid

3 likes

Dat was dat ze alleen ā€œsamenā€ waren voor de views oid toch.

Nee bedoelde de huidige

1 like

Nederland staat bekend om zijn zesjescultuur. DUS DIT IS GOED GENOEG?!?!

9 likes

Haar mondhoeken staan altijd naar beneden, net als bij die ene meid van Once Upon a Time. Denk niet dat ze het bewust doet, maar het lijkt inderdaad alsof ze vaak ontevreden is

3 likes

O sorry verkeerd gelezen! Ik had geen idee hoe zij eruitzag maar ik zie wat je bedoelt inderdaad, haar mondhoeken staan standaard naar beneden of zo.

1 like

Net als superfan Marga

image

10 likes

Ik kijk Annaā€™s vlog (geen idee waarom) en ik vind het bij haar altijd zo apart dat ze lijkt te doen alsof ze super quirky en verlegen en socially awkward is. Komt totaal niet geloofwaardig over.

16 likes

Anna is een special :snowflake:

7 likes

Ik ging naar haar insta maar ze wordt gevolgd door snoop doggā€¦ hoe dan?

4 likes

Goals. Maar die man zit zo vol verrassingen hahah

3 likes

Ik weet niet wat ik moet zeggenšŸ„²

1 like

Er gebeuren hier veel ongevallen met die steps dus het is maar afwachten tot we het Nederlandse voorbeeld volgen.

8 likes

Ik vind Anna niet natuurlijk voor de camera. Ze doet haar best om ook zorgenvrij over te komen na haar telegraaf interview debacle maar ze is steeds bezig in haar vlogs om uit te leggen dat iets haar niet raakt. Het komt heel nep over wat ze doet.

6 likes

Hahaha lol

Ja zij is echt een prototype Girlboss. Ze heeft voor het smaakje spiritueel gekozen.

Ik erger me ook aan haar relatie met Felix. Op haar aanraden is heeft hij eindelijk een keer een facial genomen. Ze is blij voor hem maar eigenlijk vooral voor zichzelf omdat ze weet dat hij een veel betere huid zou kunnen hebben. Zij probeert hem echt te kneden naar haar versie van het perfecte vriendje.

7 likes

Ja want hij rookt 20 sigaretten per dag en dat kan echt niet, terwijl ze dat zelf tot voor kort ook gewoon deed.

Ik keek zelf ook graag naar Widya en ben zelf ook best een zweefteef maar trek haar echt slecht met dā€™r spiritual healing geneuzel

4 likes

Oke ik ben geen huiseigenaar dus misschien dat ik het echt niet snap: Bobbie Bodt zegt op insta dat ze het winnende bod had maar dat ze in paniek raakte en nee gezegd heeft. Maar waarom biedt je uberhaĆ¼pt op een huis als je je er niet goed bij voelt?

1 like

Omdat je in deze markt zĆ³ ontzettend snel moet beslissen. Echt, over een paar schoenen heb je meer tijd om na te denken. Daarnaast moet je qua biedingen soms echt gekke dingen doen wil je uberhaupt kans maken. Ik ken Bobbie niet, maar in deze markt word je soms ook zo wanhopig dat je maar op huizen gaat bieden die het eigenlijk niet voor je zijn (maarja echt eisen stellen is ook erg lastig in zoā€™n markt).

Edit; daarnaast is het best normaal om even totaaaal in de stress te raken als je hoort dat je het bent geworden. Ik wilde dolgraag ons huis maar had ook even de neiging om af te bellen. Het is zoā€™n intens proces en het gaat vaak echt om de grootste aankoop van je leven tot nu toe. Soms verwacht je het ook gewoon niet meer en dan is het keihard schrikken.

28 likes

Ik snap het wel, de huizenmarkt is zo intens dat je het gevoel hebt constant buiten de boot te vallen en daarom ook biedt op huizen die het misschien net niet zijn. Je krijgt 10 minuten om te bezichtigen en je moet meestal ook binnen een week, soms binnen een dag al bieden. Dan liever bieden dan helemaal niet bieden bij twijfel, je kunt er nog vanaf zien.

6 likes