Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Omg ik word hier echt onpasselijk van

7 likes

Ik moest de neiging om te kokhalzen onderdrukken tijdens het lezen.

32 likes

Jaa nee sorry maar als je hem vergeten ebnt own dan dat je een wappie bent

23 likes

Dit is toch een grap van ‘m please?!?!!??!!

1 like

What
the
hell
 :joy: :joy: :joy:
Dit zal wel een van zijn onverklaarbare grappen zijn die hij met z’n vriendin bekokstooft om mensen te triggeren
hoop ik. Alsjeblieft.

8 likes

Hahahaha Alwin is dus toch niet zo’n strijder. Zelfs pro mondkapje zou ik nog liever die boete pakken. Gadverdamme zeg.

19 likes

Oh, hij is een wappie? Ja, dan zal hij vast wel een punt willen maken met deze actie. Dat mensen gedwongen worden tot drastische maatregelen ofzo :roll_eyes:

17 likes

wat een raar verhaal, als je die kraag ff hoog doet vind de conducteur het vast ook prima voor een keertje

echt toppunt van goorheid, gebruikt mondkapje uit een openbare prullenbak vissen

5 likes

Oke, Alwin is vanaf nu mijn BEC. Gre stond altijd bovenaan maar hij deelt nu de plek met Alwin.

4 likes

Dat gezicht ook op de foto :laughing: wat een aansteller zeg.

4 likes

Ik vind het zo irritant dat jij altijd GRE zegt. :joy::joy::joy: Echt niks tegenover jou verder maar why hahaha

1 like

And then everybody clapped.

2 likes

Zijn vriendin is wel autistisch en het kan dan wel zijn dat je minder uitgesproken gezichtsuitdrukkingen hebt. Ik krijg bijvoorbeeld ook vaak te horen dat ik heel boos kijk terwijl dat voor mij gewoon ‘neutraal’ voelt.

6 likes

Oh
 ik noem hem eigenlijk altijd al zo. Was al op EGF, toen was het soms zelfs Grefoef. :sweat_smile:

1 like

Nee

Het is de stand van haar mond, net als Sanne Wallis de Vries bijvoorbeeld.

10 likes

Ja sorry echt totaal irrelevante ergernis ook :rofl:

We kunnen haar ook verder niet bespreken, ik twijfelde al toen ik net poste over hem en ‘zijn vriendin’ want het is zijn kanaal en ze is zelf geen influencer.

4 likes

Sociaal experiment
 was ooit ook zo’n “trend” toch en toen al heel vermoeiend

2 likes

Alwin heeft ooit wel een briljante 1 april grap gehad hoor. Namelijk dat hij vreemd ging toen hij met saske was. Zo grappig was dat ik moet soms nog steeds een beetje giegelen daarom.

28 likes

Wat een gorighejd
 gadverdamme.