Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hij is zo argant. Ik geef hem een 6je

52 likes

Die esteps zijn echt levensgevaarlijk als een imbeciel (zoals Alwin?) erop rijdt en volgens mij in NL niet verzekerbaar wat m.i. momenteel meer dan terecht is. Vermoeiend kind die Alwin en hij lijkt hier echt net een chipmunk qua lengte.

22 likes

Ik kan je (Alwin) vertellen dat die steppen alleen leuk zijn op het begin omdat het iets nieuws is. In de praktijk is het duur en nu struikel ik over die stepjes die overal liggen, soms ook half uit elkaar in tuinen en parken.

Wat mij betreft slim van Nederland :+1:t2:

12 likes

Is er een Hollandschere post dan dit: de regering is betuttelend en steppen is duur

Man man man nu nog een tikkie naar je vriendin voor de helft van de step-huur en je krijgt een lintje van de koning, Allie

52 likes

Ik vond die vriendin wel altijd heel ongezellig kijken, heeft een heel ontevreden mond altijd en daar ergerde ik me altijd aan.

Maargoed Alwin is gewoon kut van zichzelf, staat los van haar verder

10 likes

Nu het toch over Alwin gaat, ik erger me er dus al zo lang aan dat hij altijd als zegt ipv dan :rage: Of is dat iets Rotterdams

6 likes

Ja dat doen hullie in Rotterdam ook altijd

2 likes

Ik vond het vooral heel cringe dat ze aangaf dat ze misselijk werd door cultural appreciation nav een expositie. Om vervolgens Palo Santo aan te steken in haar auto. Girl :roll_eyes:

23 likes

Ze maakte laatst ook een storie over dat duurzaamheid en andere dingen goed zijn voor t millieu. Helemaal prima maar ze woont nog net niet in een vliegtuig met een kast vol fast fashion haha.

4 likes

Keek net ff op die petje af pagina van Bonnie, maar dat slaat echt helemaal nergens op. De laatste updates afgelopen 2 weken waren een sneak peek van een thumbnail en de intro van haar herfstvlogs.
Als je zoiets opzet doe er dan ook echt iets mee, die mensen betalen wel gewoon.

7 likes

In Barcelona stikte het ook van die dingen. Al die mensen liepen ook met die dingen door de winkels te slepen omdat ze hem niet voor de deur wilden laten staan :roll_eyes:

4 likes

Ik moet er ook echt niet aan denken dat er ook nog van die dingeen bijkomen hier worden al die scooters al overal op de straat en stoep neergegooid.

9 likes

Ach man ga fietsen

2 likes

ze gebruikt ook dat hele ca verhaal vooral om te benadrukken hoe hoogsensitief zij is en dat energieƫn echt wel echt zijn hoor! wel bijzonder dat ze dan van jurken van honderden jaren geleden allerlei kokhals energieƫn voelt maar bij haar kristallen waar ook een mens uitbuitende industrie achter zit, kinderarbeid en slecht voor het milieu heeft ze helemaaal geen last van die energieƫn :slightly_smiling_face:

maar zij denkt volgens mij dat zij zelf de oprechtste persoon is die er bestaat en daarom wel recht heeft op alle spiri dingen, zij vertelde ook dat ze bepaalde volgers hun vragen over spiritualiteit niet beantwoordde omdat ze dan ~voelde via dm dat die mensen niet oprechte interesse hadden ofzo

19 likes

oh pff ik vind haar zo vervelend geworden, het is naar haar hoofd gestegen denk ik. Jammer want ik vond Paula altijd wel heel leuk maar sinds ze veel met Widya omgaat ook niet meer helaas

4 likes

Als je denkt dat het niet erger kan :woozy_face:

29 likes

Omg Allie vertelt op zn ā€œstorieā€ dat hij vanochtend een mondkapje uit een vuilnisbak heeft gevist en opgezet omdat hij zijne vergeten was en geen boete wilde in het ovšŸ¤¢

Gatverdammeeeee pak dan gewoon die boete, je bent toch zo anti??

42 likes

Hahaha dat dus

1 like

Watttttt šŸ„²šŸ„²šŸ„² angststoornis who

32 likes