Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja?! Dat breng je toch niet terug. Heel goor.

Mag je ondergoed überhaupt ruilen bij de action? De action heeft geen stickers in hun ondergoed zitten en bij bijvoorbeeld de Hunkemöller mag je het alleen ruilen als die stickers er nog in zitten.

1 like

Van hond op poes. Echt wat bezielt influencers?

2 likes

Ik hoop wel dat ze deze legging houdt :joy:

31 likes

Ja awh. Maar ergens het heel zielig. Zo’n klein dik propje zonder staart :frowning_face:
Haar hondjes maken ook altijd zo’n naar snuivend geluid.

10 likes

Oh god ik heb nu een action onderbroek aan :cry:

35 likes

Teske post net dat er allemaal mensen in haar DMs vragen wanneer de nieuwe video komt. Echt, het lef van sommige mensen he. ZE IS NET BEVALLEN

37 likes

Neeeeeeeee

Wat bezielt haar??

1 like

Ik ook maar ben nu toch extra blij dat ik m 2 keer heb gewassen voor ik m aantrok :joy:

9 likes

Hmm, ik ben nog wantrouwend

35 likes

Whuttt? Kan het nu niet kijken maar alleen van dit lezen ben ik al in shock :open_mouth: Hoe komt het in hemelsnaam in je op om dit te doen?! En áls je al zo ontzettend goor bent dat je dat doet je het dan ook nog in een vlog laat zien. Als er al niet eerder een belletje was gaan rinkelen hoe absurd het is dat je dat doet dan valt het toch op bij het monteren van je vlog? Echt, walg hier zo van :nauseated_face:

Edit: oh zie nu een post met een comment van haar op die vraag. Laten we hopen dat het waar is :sweat_smile: al vind ik het een gek verhaal.

3 likes

Haha ik weet ook niet wat ik ervan moet denken🙈

1 like

Ja nee naar de kringloop brengen maakt het verhaal echt beter 🥲

13 likes

Nouja als ze het eerst wast.
Er ligt genoeg shit bij de kringloop waar mensen ook ooit hun lichaamssappen op hebben gesmeerd maar er uit is gewassen.

36 likes

Dat hoop ik dan maar

Ik geloof niet dat Lotte zo goor is dat ze het broekje zonder te wassen naar de kringloop zou brengen. Ik ken haar niet hoor dus misschien super naïef maar ik geloof wel dat ze het wast. En tja, ik zou sowieso geen ondergoed bij de kringloop kopen maar als het zou moeten, was je het toch gewoon eerst zelf dan? :sweat_smile:

2 likes

Dat denk ik ook, maar dan nog…waarom trekt ze die hond ondergoed en een legging aan? Nouja ik ga zo de vlog kijken, benieuwd of er een normale verklaring is :S

1 like

Als je de moeite neemt om naar de kringloop te gaan neem je denk ik ook wel de moeite om die spullen te wassen inderdaad hoor.

1 like

De andere hond is geopereerd/gecastreerd maar ze kan de romper die de ene hond destijds aan had niet meer vinden. Ook die kun je opnieuw kopen en lijkt me voor een hond lekkerder zitten dan een gekke legging of onderbroek mja.

1 like