intiem: een zoenend verliefd stelletje op een bankje is waar je even vluchtig naar kijkt en dan wegkijkt omdat je ze niet wil storen in hun geluk.
De wedding van missqueengloss is net intiem als “Nellie laat zich pakken door 5 man! AMATEUR! NL”.
intiem: een zoenend verliefd stelletje op een bankje is waar je even vluchtig naar kijkt en dan wegkijkt omdat je ze niet wil storen in hun geluk.
De wedding van missqueengloss is net intiem als “Nellie laat zich pakken door 5 man! AMATEUR! NL”.
Het enige intieme aan deze video is Sander die een hihaho grap maakt over de huwelijksnacht.
Ho ho, PRIKLICHT ja!
Hahaha maar ik heb het niet over intiem in de zin van seksueel, maar familie en vrienden.
Ik kijk dit dus en hoe anders kunnen mensen ook denken. Noor & Sander: we wilden echt iets neerzetten dat niet de uptight was, een setting waarin mensen zich op hun gemak zouden voelen, en op x dag was de dresscode dan party en iets met glitters. Beelden: lange tafels, groot kasteel, gedekte tafels.
Enige wat ik denk is: dit is precies mijn definitie van uptight. Never dat ik me op mijn gemak en thuis zou voelen in deze setting.
Hahaha ik had vooral lol om het thema ‘Frans boerenfeest’.
Zo niet het beeld dat ik bij Franse boeren heb.
Haha dat was zo random? Wat loslopende kippen en Franse kaasplankjes?? Ok heel boers inderdaad
Vergeet de strobalen niet hé.
In Frankrijk kauwen de koeien gewoon paleistuinen in vorm hoor!
Zou wel graag willen dat de tent blijft staan. Verder perfect
Nu we het over bruiloften hebben: Ik vond de bruiloft van FleurdeForce zoooooo mooi en leuk een paar jaar geleden.
Vervolg op het draadje over baby in beeld. Nu was t baby in beeld + affiliate link. Hoe jammer ook, ik stop met haar volgen.
Wydia soraya gaat weer in het nederlands vloggen. Ze zegt omdat het dr veel.moeite kost en ze veel fouten maakt. Maar ik vraag me ook af of ze miss toch niet zon groter bereik heeft gekregen wat ze volgens mij verwacht had.
Haha ik heb dr nieuwe vlog ook gekeken en ik moest ook aan jou denken.
Het stukje dat ze wel begrijpt dat dingen soms hard binnenkomen want ze is ~hOoGSeNsITiEf~ gaf me weer lekkere cringe.
Echt zo jammer vroeger was ik echt Widiee fan maar nu kan ik alleen nog maar hatewatchen .
Wat mij betreft kunnen we deze kerel permanent op de FF blacklist dumpen. Wat is dat een ontzettende zeikerd geworden zeg mijn God…
Kunnen we betuttelen als woord alsjeblieft afschaffen.
Nou idd. Toen hij nog samen met Saske was was ie een - stuk of om in zijn woorden te blijven vet - gezelliger.
Edit: niet dat het aan zijn nieuwe vriendin ligt hoor, maar bedoel meer - in de tijd dat -.
Of in Alwin’s woorden: Betuttelah