Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Yes ik heb het gekeken, was echt in shock toen ik ineens een nieuwe video van hem zag

1 like

Een YouTuber die ik volg heeft een video gemaakt met faq en veel vragen gingen over of ze vrienden heeft verloren tijdens de pandemie, ze zegt ja maar dat ze deze vrienden heeft verloren door hun keuzes tijdens de pandemie. Het gaat ook over mede-influencers (die ze niet benoemt maar kijkers weten wie) die vaak in haar videoā€™s waren en die tijdens de pandemie hebben gevlogen of onverantwoordelijk gedrag hebben vertoond richting anderen en daar stond ze niet achter. I love her

Haar Hello Fresh ads duren wel altijd 5 maar zal haar niet cancellen

5 likes

Nederlandse?

1 like

Kan me herinneren dat iemand hier zei dat een vriendin eerder terug was gekomen van een verblijf daar omdat er geen zak te doen was. Voor zoā€™n merk organiseren ze natuurlijk extra leuke dingen.

Ik, was een collega. Die was met zijn gezinnetje ook gevallen voor de mooie praatjes online. Maar ze bleken dus niet structureel zo hun best te doen voor gasten haha.

Er staan trouwens nog steeds maar idioot weinig reviews online voor een park dat zo goed bezet is. :face_with_monocle:

13 likes

Waarom noem je niet meteen welke? Spannend!

7 likes

Maar wat voor dingen doen / organiseren? Als ik dat zou willen zou ik op een landal/centerparcs gaan zitten ipv een huisje in the middle of nowhere. Ik zou juist naar zoiets als het Wylde Pad willen omdat er niet heel veel is (wat ik fijn vindšŸ˜‚).

3 likes

Ja maar dat is niet hoe ze het proberen te verkopen toch. Juist zoā€™n bohemian festival vibe.

5 likes

Een aftans gepimpt park met 6 huisjes in letterlijk the middle of nowhere in Friesland en er is niks te doen.

Wie had dat gedacht.

29 likes

Ze hadden een huisje dat duidelijk niet helemaal lekker opgeknapt was en er zouden allerlei foodtrucks staan en allerlei activiteiten zijn voor kinderen. Kwamen ze daar: niks, nul, nada. Geen kampvuur gezien, niks gezelligs zoals werd geadverteerd. Als je 200 euro per nacht betaalt, verwacht je wel wat meer neem ik aan.

13 likes

Ik zou ze echt alsnog adviseren hier een review over te schrijven.

5 likes

Ja vind ik ook, nu lijkt het met die 15 Google reviews (waarvan 4 werkelijk met tekstje, dit is alles, geen tripavisor, niks anders) alsof het niet beter kan daar. Ook raar joh.

3 likes

We hebben ook allemaal kunnen zien dat ā€˜opknappenā€™ betekent: een Ikea keuken gemonteerd door mensen die dat niet echt kunnen, verf op de buitenkant, en allemaal dure shit uit de kringloop erin. Als je 30 bespoke borrelplanken laat hand-snijden heb je gewoon geen budget meer voor een functionerende badkamer.

Edit: oja en overal kerstlichtjes buiten!! Sorry bijna het belangrijkste vergeten

10 likes

Ik zie af en toe wel voorbij komen dat Ɣls er dan een keer activiteiten zijn, je er ook nog extra voor moet betalen. Maar misschien is dat normaal. Ben niet van de vakantieparken.

2 likes

Nee joh, echt niet normaal. Ik ga binnenkort voor een paar tientjes met vriendinnen een paar nachten naar een groot vakantiepark en daar kunnen we gewoon discobowlen wanneer we willen.

Als ik bohemian festival style rust in de natuur wil boek ik wel een natuurhuisje voor minder geld en neem ik zelf monopoly en hamburgers mee.

5 likes

Oke ja dat snap ik! Als ze dat weekend foodtrucks en alles zouden hebben & daarmee adverteerde en het is er vervolgens niet, zou ik er zeker een review over schrijven. Dat is inderdaad misleidend.

Nou ik ga eens even goed zitten voor de wedding vlog van the Kleinenbergs.

Mijn man komt binnenlopen en zegt: hey dat is toch misstravelflight šŸ„²šŸ„²šŸ„²

26 likes

Omdat niemand hier hen kent op 1 of 2 mensen na missschien. Gaat over Breanne Williamson die bevriend was met Alayna Joy
Het ging me meer om het algemene signaal omdat veel influencers juist weinig geven om anderen tijdens een pandemie en zij zich vaak heeft uitgesproken erover. Niet op een juicy manier

Ik kijk het, maar ik weet weer waarom ik er een hekel aan heb.
Dit is zo iets intiems.

Dus ik zet het weer af.

Er was bij hun weinig intiems aan.

4 likes