Heb je haar instagram wel eens gezien, erg bewerkt en gestaged
Dat je dat doet op een terras in eventueel bijzijn van je kinderen vind ik echt verre van prima maargoed dat is een ander verhaal.
Verbaast mij echt ontzettend dat zijzelf en/of haar man rookt?! Of niet ofzo? Past niet helemaal in mijn beeld van haar, maar ook weer wel.
āāā-
Ik lig even helemaal in een deuk om de story van Elise ( Tijger). Die zijn een weekendje weg naar het bos in een boshuisje en ik dacht even dat ze op het Wylde Pad waren, die vormgeving van dat huisje is echt hetzelfde.
Alleen dan niet met ā¦hĆ©t Huismuts- sausje erover gegotenā¦. ik citeer want dit is echt zĆ³ān zumkotzen uitdrukking.
Ik dacht: gaat het nou zĆ³ slecht met het Wylde Pad dat we niet alleen kortingen uitdelen maar ook influencers uit gaan nodigen?
Maar neen. Het is maar een gewoon boshuisje.
Haha nou ik heb niet veel roddels helaas want ik wilde niet te obvious staren. Zag vooral haar vriend en die zag er wel net zo uit als op insta!
Ik zat ook al te kijken of ze op het Wylde pad zaten. Maar op de insta van Rachel stond er al niets over dus het leek me al onwaarschijnlijk.
Ik vind het wel knap dat ze zin heeft in zoān blokhut trip na haar vakantie (en ook vuur gaat maken in plaats van bankhangen).
Heeft iemand die shane docu gekeken?
Jaa. Ik wil hem haten maar ik moet toch om hem en zijn zelfspot lachen dus ik kan hem niet echt meer haten. Ik heb alleen denk ik geen zin in deze overdreven horror story die er nu aan gaat komen
Maar dat laatste gebeurt dus wel, haha. Oa Saskia Weerstand zit er dit weekend
Volgens mij was Cynthia er laatst ook? Volgens mij stond daar niet bij dat het gesponsord was, maar ze zei wel zoiets als dat ze er al lang heen wilde
Jongens wisten jullie al dat je altijd JA moet zeggen op een polaroidfoto?
Ah spannend! Succes met de verkoop . Ik zou inderdaad ook benieuwd zijn wat het uiteindelijke winnende bod is. Ze zei dat ze 440 had geboden op een aapartement van 395 en dat ze bijna het winnende bod was. Absoluut veel geld overboden, maar ik vind het nog wel meevallenā¦ zijn ongeveer de prijzen hierā¦
@Xiomara ja absoluut knap dat ze het in haar eentje doet, en dan zoān budget, doe het haar niet naā¦ idd ook zonder aankoopmakelaar
Maar is dit iets Amsterdams? Want ik heb nog nooit ājaā kunnen zeggen op een polaroidfoto eigenlijk haha.
Ze zei dat ze met 440K de op een na laatste was, van 19 biedingen.
Omg wat nu weer, is dit een comeback? Cancelculture is echt een mythe he
Oooh ze bedoelde de een na laagste? Haha je kan het op meerdere manieren interpreteren
Haha! Ja echt bizar, met 440K en dan niet eens in de buurt komen.
Wel super knap dat ze dit in haar eentje doet idd! Ik ben heel blij dat ik een leuke man heb en dat we samen zijn, maar een huis in je eentje kopen vind ik echt impressive. Zij is toch stylist/maakt sieraden ofzo? Ik ken haar alleen maar van deze YouTube serie die ze maakt, volgde haar hiervoor niet.
Ja, als je uitgaat in Amsterdam komt er vrijwel altijd een polariodverkoper langs. Die mannen zijn vaak illegaal in NL en worden vaak uitgebuit: Een polaroidverkoper vertelt hoe hij rondkomt op straat in Amsterdam
Ik zie dat heel veel influenzas dit weekend zijn uitgenodigd door Nelson schoenen op t Wylde Pad voor een persweekend en het ziet er best gezellig uitā¦ niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen haha
okƩ nou ik ga weer door met mijn saaie zaterdag: boodschappen doen, wasjes draaien #jaloers
Ik zag dit ook en bedacht me dat Rachel dit wel goed geregeld heeft: een goed bezet park, betaald door Nelson Ć©n veel aandacht voor je park op insta door al die influenzas die natuurlijk de schoenen promoten maar ook het park zelf.
Ze heeft in dr laatste vlog ook gewoon de poep geluiden van de baby gefilmd. Doe even normaal. Dacht wel dat zij iemand zo zijn die dat niet zou filmen.
Haha ik vind de laatste reel van Vita Boers, die knipoog naar tellsell reclames, best leuk gedaan. Ze heeft het tenminste geprobeerd om spon nog āgrappigā te verpakken