Voorburg volgens mij
Oh ik hoef zijn adres ook zeker niet te weten hoor, gewoon alleen de info die hij ook in zijn vlog heeft gedeeld (maar die ik niet ga kijken)!
Is hij bij zijn vriendin ingetrokken?
Ja bij zn gf
Net een influencer in the wild gezien, vind het toch apart als ze dan plots blijken te roken als een ketter op t terras, of er helemaal niet zo perfect uitzien als ze doen laten lijken.
M.ichelle b.ollen in dit geval.
Heb bij hen wel eens sigaretten/shag op tafel zien liggen op fotoās of vlogs. Dat je bewust niet het roken filmt of vastlegt vind ik best prima!
https://youtu.be/9Yu3P-edb1k š„² Josefffa verast haar ouders .de reactie van haar vader geweldig
Een samenwerking met Rataplan, studentenkamers omtoveren. Diana kan echt leuke series maken dus zin in
Dir heeft ze eerder gedaan mocht je die nog niet gezien hebben
Ik zat laatst in hetzelfde koffietentje als Negin (in Parijs! Voelde me helemaal hot). Best bizar om dan te bedenken dat zij 6,6 miljoen (?) volgers heeft en je haar dan een beetje nederlands hoort kletsen naast je
God ja die BOOS-aflevering. Ik vind echt dat je bijdraagt aan het probleem als koper in zoān geval, want dit meisje kwam gewoon over alsof ze zich 0,0 had ingelezen.
Konijn ziek, en in plaats van de dierenarts neemt ze contact op met de fokker. Die zegt vervolgens āgeef maar even geen brokjesā, en dat doet ze ook. Een konijn kan al overlijden als ze een dag niet eten, waarom weet je dat niet als eigenaar? Sorry, ik merk echt dat ik hier boos om word en weinig empathie kan opbrengen voor zoān koper.
Ik las Instagram-Reet en ik vond het best logisch klinkenā¦
Is ze dan de hele tijd met haar telefoon bezig of kan ze wel relaxen? En is ze zo knap als op de fotos?
Ja deze serie is zo leuk! En ik vind dit echt een heel toffe samenwerking, love kringloopwinkels
Hoe bedoel je āer niet zo perfect uitzien als ze doen laten lijkenā?
Filtertjes en bewerkingen denk ik?
Oranje?
Dit, en dat ze ook ineens meer mens zijn ofzo. Meer gewoontjes en dus ook met hun gebreken (zoals roken etc).
Niet dat ik normaal enorm tegen ze opkijk, maar vind het toch altijd anders om iemand āin het echt te zienā dan op een 1 van de 100 gekozen beste selfies met filter etc.
Rookte ze shag? Dat dacht ik altijd bij haar (niks mis mee, gewoon n gevoel)