Ik ben hier recentelijk ook in terechtgekomen ja, zowel het schoonmaken als het aanvullen van de koelkast en zo. Het is echt heerlijk.
Autolak als schoonmaakmiddel? Klinkt geweldig voor het milieu š„²
Ja ik kijk dit! Het viel mij op dat de vraagprijzen niet zo hoog zijn als ik dacht, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat er in Amsterdam (minimaal) een ton overboden wordtā¦ 365k vraagprijs voor 60m2 + 100k overbieden vind ik flink.
Ben heel benieuwd of/hoe snel ze haar droomhuis vindt. Hoop stiekem ook dat ze gaat delen hoeveel zij uiteindelijk betaald heeft (ipv alleen de vraagprijs op funda), want ik vind dat altijd zo mysterieus (ons appartement (in dezelfde stad als waar Bobby zoekt) staat sinds woensdag te koop op funda dus ik ben helemaal into dit onderwerp).
Heel cleantok is geweldig voor het milieu. Maar dan heb je wel een schoon huis.
Ik ben vandaag even te chagrijnig voor de nieuwe vlog van Bonnie ofzo? Was aan het kijken en was er al snel klaar mee. Ben ook al sinds 4.30 wakker dus denk dat dat ermee te maken heeft.
Volgens mij zijn de gewilde wijken wel erg qua prijzen, ik ken een man die zijn appartement in de Pijp te koop gaat zetten voor 6 ton en het is maar 60 vierkante meter. Echt bizar. Alles daar in de buurt is mega hoog geprijsd, dat is als starter echt nooit te betalen.
Jaa die websites zeggen alles he als je een product koopt bij Naamvanhetproduct . NL dan weet je eigenlijk al dat het fout kan gaan hahaha
Ik heb het verkeerd verwoord
Het is gewoon een schoonmaakmiddel voor autos
Niks heftiger dan elk ander (niet bio) schoonmaakmiddel.
Ik ken de naam gewoon niet.
Ja bizar dat overbieden van een ton minimaal en het is niet alleen in de 3 / 4 ton klassen. Huizen voor 7 ton gaan ook al een ton erboven. En dan al die kosten die je nog daarboven op krijgtā¦ niet te doen.
Onze makelaar zei zelfs dat er op een benedenwoning binnen de ring met drie ton is overboden. Zelf hebben wij 65.000 moeten overbieden op een al hoge verkoopprijs in Amsterdam. Er is geen wijsheid meer, je weet niet hoe ver/hoog de ander gaatā¦
Nouu die overload aan producten wordt ik wel echt naar van. Dat is gewoon een ding met hashtag en alā¦ Zoveel mogelijk in een wc pot spuiten ofzo? Belachelijk eigenlijk.
Ik heb ff gekeken, leuk om te zien wel! Je moet niet vergeten dat zij het allemaal alleen doet. Dus ze heeft geen partner en ze gaat ook niet met een aankoopmakelaar in zee. Volgens mij heeft ze een budget rond de 4/450, vind dat nog best veel
Maar wat shit en awkward dat ze gewoon bezichtigingen tegelijk heeft met investeerders, en dat die dan dat huis helemaal naar beneden gaan halen met: ādit is wel enkelglas hoor, niet rendabelā :ā)
Monica in haar laatste vlog: āik krijg dus altijd zooooveel vragen over waar die beeldschermbril van isā
Die ene bril die ze letterlijk alleen opzet wanneer het spon is en je haar verder nooooooit over hoort, ah ja ik vroeg me echt al af waar die van zou kunnen zijn.
Nou ik had wel een beetje hetzelfde. Ik snap dat het heel erg om die verloving voor hen, maar werd er echt kribbig van haha.
Ik krijg altijd vragen waar die seksueel overdraagbare aandoening van is. Nou mensen stop de persen, ik heb een leuke samenwerking opgezet met persoon X met dit geweldig resultaat als gevolg. Op mijn Instagram-reel kan je nog meer fotoās zien als je daar behoefte aan hebt.
Waar gaan Alwin en zān vriendin eigenlijk heen verhuizen? Gun hem geen views
Ik vind Urk wel wat voor ze
Volgens zijn insta woont hij in Den Haag
Ik heb dr een pb over gestuurd eerder om te vragen welk merk dat is
@Dombo hier stond n plaats maar vgm mogen we dat niet zeggen of wel.