Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Die werkt ook bij rocycle.

Jezus ik word zo boos op dat mokkel. Echt hoezo zijn dit soort praktijken toegestaan in Nederland??? EN hoezo kan zij zichzelf nog normaal in de spiegel aankijken met dr ‘Dan krijgt ze toch gewoon een nieuw konijntje’. Dan moet je die beesten wel heel erg haten

12 likes

Ze zitten ook in een soort febo hok. Alsof je ze voor een paar euro uit de muur kan halen.

3 likes

Mijn vriend kijkt altijd filmpjes waarbij mensen machines uit elkaar halen, onderdelen schoonmaken en dan weer in elkaar zetten etc. en dat begreep ik nooit haha. Nu ben ik zelf alleen ineens verslaafd aan videos waarbij iemand een totaal verpest meubel of iets lelijks uit de kringloop weet te herstellen tot bv. een mid century modern stuk. Vind het echt veel voldoening geven om naar te kijken haha

Edit;

deze vond ik echt heel goed!!

24 likes

Strijder !!1!1!

1 like

Hé die tweede zat ook al tussen mijn aanbevolen filmpjes! Ik ben zelf ook bezig met het opknappen van (vermoedelijk) mid century dressoir, dus ik heb het meteen opgeslagen om later nog eens terug te vinden.

6 likes

Ik vind het ook zo raar dat ze het over ‘consumentenrecht’ hebben, over garantie en geld terug. Terwijl dit om levende dieren gaat. Fuck dat geld. Het feit dat zij dieren fokt is al verkeerd. En dan zijn het ook nog zieke dieren. Dáár zou ik boos om zijn. Niet om de garantietermijn van 7 dagen.

8 likes

Ohh ja loooove it. Zo bevredigend om het eindresultaat te zien.

Ik heb net deze zitten kijken. Zo’n lieve vrouw die dan het huis van één van haar volgers helemaal gaat deepcleanen. Deze is echt heerlijk om te kijken.

Omg ze noemt haar smiley face schuursponsje “Scrub mommy” en het zwaardere geschut, een staalspons, “Scrub daddy” :pleading_face:

31 likes

Als je echt om dieren geeft (en het belang van het diertje op z’n minst gelijk aan jezelf stelt) dan Google je toch van tevoren hoe je het beste voor een konijntje (hond, kat, dwerghamster, weet ik het) kan zorgen? Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je dan geen waarschuwingen tegen dit soort fokkers (of in het geval van katten bijv ook al Anja die dr poes elk jaar een nestje laat produceren want levert toch eur 100,- per kitten op terwijl het asiel vol zit met katten van elke leeftijd). Deze meid in boos lijkt zich idd meer zorgen te maken om dr geld dan de beestjes. Treurig.

8 likes

Daar heb je gelijk in maar in dit geval is de fokker toch gewoon de schuldige

De koper is ontzettend naïef ja maar ik vind niet dat je haar hier de schuld van kan geven. Er moet echt betere voorlichting komen over broodfokkers want veel mensen weten niet eens van deze praktijken af of denken dat het normaal is. Want het is ook gewoon toegestaan in Nederland…

10 likes

Hahaha zo heet dat echt, google maar

7 likes

Ja, een van de meest succesvolle pitches ooit bij Shark tank/Dragon’s Den (waarom weet ik dit :sweat_smile:)

1 like

Dat denk ik heel vaak bij die mensen van Boos, de namen van die websites zeggen vaak al genoeg. Het is nu alleen 100x kutter omdat het om dieren gaat.

Ik vond het jammer dat de aflevering alleen om dit meisje ging in plaats van het grotere geheel.
Moest wel heel erg lachen toen de eigenaar ontkende dat zij het was en druk in dat weiland ging staan bellen, en dat een voorbijganger toen zei ‘ja dat is Joanne hoor’ :joy:

21 likes

Ik ben onlangs beland op ‘CleanTok’, dat is een # op TikTok met ALLEEN MAAR cleaning videos. Deze vrouw heeft daar ook een kanaal en het is echt zo verslavend om te kijken.

Zo verslavend dat het spontaan influencers zijn, die schoonmakers. Die scrub mommy en daddy zijn dus een merk schuursponsjes uit America. Je mag drie keer raden wat er bij mij in de keuken ligt.

15 likes

Ik wil dat nu ook.

1 like

Ik snap het 🥲

Dat is dan 4 euro per scrub mommy die je ook in huismerk grootverpakking voor 0,99 hebt asjeblieft

3 likes

Bedankt voor de tip! Heb de video net ook gekeken, perfect voor het slapen gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:.

1 like

Volgt iemand de serie Bobbies hoogste bodt? Ik verbaas me eigenlijk over de huizenprijzen, niet als dat ze duur zijn (tuurlijk zijn ze duur, maar dat weet iedereen), maar ik had het in Amsterdam nog extremer verwacht? Onze bovenwoning, buiten het centrum van een grote stad, ver buiten de randstad, is vergelijkbaar qua prijs en oppervlakte…

4 likes

Ik heb ook een scrub mommy door cleantok :joy:
Ze zijn wel heel handig ontworpen.

4 likes

Ik krijg dus sinds ik zwanger ben helemaal een soort high van die filmpjes. Ben thuis ook veel vaker de wasbak aan het schrobben etc. Echt een soort ASMR. En de geur ook van schoonmaakmiddel :smiling_face_with_three_hearts: ik lijk wel niet goed haha.

Vooral die scrubbing video’s, heerlijk satisfying.
Een van mijn favorieten: https://vm.tiktok.com/ZM81s58tL/

3 likes