Karig geslapen op de vlucht naar de secychellen toe… maar toch haar mindset kunnen changen. Zodat ze nu toch al geniet!
Had ik ook niet verwacht!! Vooral omdat ze onlangs besloot om haar nichtjes & neefjes niet meer bij naam te noemen in de vlogs (je ziet ze ook niet) en ik vind dat echt wel heel mooi hoe ze hun privacy bewaakt.
Ja inderdaad, en ze bracht Sven in het begin van hun relatie ook heel lang niet in beeld omdat hij dat niet wilde. Had niet verwacht dat ze Olivia zo veel zou laten zien, maar ik had ook niet verwacht dat ze zo snel na haar bevalling weer zou gaan vloggen dus misschien ben ik gewoon slecht in dat soort dingen inschatten.
Ik vind het ook raar, als al die vloggerbaby’s opgroeien komen ze later mensen tegen die ze gaan googlen en kunnen ze bij sommige zelfs even de bevalling bekijken
Vind het vooral kwalijk omdat al die baby’s/kinderen geen consent kunnen geven om zo maar online gepleurd te worden en de gevolgen niet kunnen overzien
Alwin die een smoothiebowl een nacht in de vriezer doet en de volgende dag verbaasd is dat het bevroren is
Iets met science…
En daar is hij weer allergisch voor gezien zijn vaccinatiehouding.
Het is geen wodka dat je in de vriezer pleurt
Wat een ongeïnspireerde , humorloze, saaie en afgeraffelde presentatie.
Ik moet helaas onvoldoendes geven voor zowel choreografie als uitvoering.
“HUH?!”
Video niet gekeken maar hoor het hem gewoon zeggen
Ik haat die youtube trend ook van de afgelopen jaren alweer met die stills met extreme gezichtsuitdrukkingen. Als er geen verbijsterde hoofden op staan wordt er niet op geklikt kennelijk.
Ik wacht tot hier eens een kentering in komt. Maar misschien hebben we het hoogtepunt nog niet bereikt en moet het eerst nog erger worden.
Koningen hierin zijn Rutger en Thomas
Ik wil niet lullig doen t is sneu wat haar is over komen en dat er nu door deze aflevering meer aandacht voor is. Maar je koopt een konijn online??? Via een site dat dwergkonijnen . Com heet en dan nog gaat er geen belletje rinkelen van wat ik nu doe is kaulo dom…
Op die 2e foto is zijn hoofd volgens mij ook vergroot net als dat Alwappie altijd doet.
Ik moet dan altijd denken aan Angela Anaconda
Dat snap ik ook niet helemaal maar zijn helaas genoeg mensen die daarin trappen en niet alleen bij konijnen. Daarom wel goed dat er in de aflevering aandacht wordt geschonken aan hoe je broodfokkers kunt herkennen.
Amerikaanse toestanden in Amerika betalen mensen soms 400 euro om een konijn van een typisch Nederlands ras in te vliegen naar hun staat en worden slangen verstuurd over de post.
Die Marjolein, kocht een konijn.
Via het wereldwijde heb,
vanuit de luie stoel voor de heb.
Een tikkie naïef bij aanschaf
maar de verkoper is net zo laf
volgende keer maar naar de opvang
hopelijk zonder zwanenzang
Ik zie nou dat die meiden van Endless weekend (tara en larissa) al 10 maanden niets hebben geupload. Ze hebben wel 103k abonnees.
Weet iemand wat Larissa momenteel doet? (tara geeft rocycle lessen weet ik).
Is Larissa niet gewoon fulltime influencer? Van haar laatste 6 posts op Instagram zijn er iig al 3 gesponsord.
Edit: en ze hebben ook die webshop nog