Ik heb dan altijd het idee dat ze gewoon een stiekeme manier zoeken om weer producten te kunnen promoten
Meten is weten
- I Care
- I Donât care
0 stemmers
Leuke tip voor Mas, Krek en Miel! Die lopen graag lekker 4,5 uur in een overdekte mall als ze in super mooie steden zijn.
Met name de Sephora, dat doet zelfs met babies iets in je brein dat je gewoon HE-LE-MAAL wild van plezier wordt.
Ja wtf was dat hahaha
Wat was daar dan het verschil tussen chef-kok en gewone kol?
Ik vind Marloes van Optima Vita erg leuk en haar videoâs over voeding heel handig en interessant, maar het is zo jammer dat ze haar pasgeboren baby deelt op Youtube en Insta. Dat meisje is amper twee weken oud en nu al overal op internet te vinden
als iemand een stralende huid heeft of als het iemand is waarvan ik weet dat ze verstand hebben van ingrediënten bijvoorbeeld wil ik best de skincare routine weten hoor
Ik vind het zelf als ze nog zo klein zijn juist niet zo heel erg om fotoâs te plaatsen. Dan zijn ze toch nog vrij onherkenbaar; die baby zou je niet herkennen zonder een van de ouders erbij. Ik vind het zelf lastiger worden als ze wat ouder zijn en je het kind echt gaat herkennen; dus als je bij wijze van spreke het kind in de speeltuin ziet met de oppas en je denkt âHee dat is Pietje van Blogger Xâ. Ik heb meer moeite met hele verhalen over kinderen. Annemerel post ook heel veel over haar dochter maar heeft het er bijvoorbeeld ook vaak over dat ze zich onder gepoept heeft of klaagt dat ze zoveel poepvlekken uit kleding moet wassen. Dat zou ik echt nooit over mijn kind online zetten. Is vast heel normaal voor babyâs maar vind het toch een beetje TMI.
Daar is wat voor te zeggen, pasgeboren babyâs lijken inderdaad allemaal op elkaar. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind moet ik zeggen, ik begrijp dat het voor hen een heel groot onderdeel van hun leven is en dat het dus ook een groot deel van de vlogs is, maar het voelt toch niet echt goed.
Blonde kinderen lijken ook allemaal op elkaar. Maar dat vind ik niet echt een reden om je kind dan maar online te gooien
Haha ja dat is ook weer waar
RGK?
Een chef-kok geeft ook leiding aan de andere koks en bedenkt het menu, dat is normaal iemand met veel ervaring. Hier was dat duidelijk niet nodig haha dus het enige verschil is daar dat hij meer een soort leidinggevende functie had en de andere âkoksâ (mensen die bakjes in de magnetron gooien) aanstuurt
Ha, dit is zo jammer, ik ga naar Praag dit najaar, en blijkbaar zijn we er precies het weekend voordat alles in kerstsfeer is. Niet over nagedacht bij het boeken
Wel een goede reden om nog een keer terug te gaan
Wanneer wordt alles kerstsfeer dan?
nou, na diepgaand onderzoek gisteravond (google: âwanneer begint kerst in praagâ) kwam dit eruit:
De kerstmarkten starten in Praag op 29 November en zijn dagelijks open tot 1 januari. Markten zijn meestal van 09:00 tot 19:00 uur open
bron: Kerstmarkten in Praag - Evenementen, Oude stad, Winkelen.
Wanneer de kerstboom aangaat is nog niet bekend!
Donât judge mijn âhoeraâ blonde kind ja!!!
Poeh⊠respect hoe sofie (mil zink) omgaat tegenslagenâŠ