Weet niet helemaal waar ik het moet plaatsen, maar Only Seven Left gaat weer een show doen😱
Klein beetje ex fangirl hoor haha
Weet niet helemaal waar ik het moet plaatsen, maar Only Seven Left gaat weer een show doen😱
Klein beetje ex fangirl hoor haha
Lol kan Bram dit weer heerlijk uitmelken in z’n video’s
Oh ja hij gaat er 100% veel over zeggen. Ze hebben blijkbaar 7 nieuwe nummers opgenomen dit jaar in het geheim dus daar zal hij ongetwijfeld beeldmateriaal van hebben en gaan delen.
Ik vind dit dus de lekkerste cola
Kan speciaal naar een fastfoodketen gaan of rijden om een colaatje te halen.
die brow lift is natuurlijk meer zo bedoeld
ik vind het mooi en ben echt blij met de makeup trends van de afgelopen jaren. vond hiervoor makeup nooit een reet aan, had geen idee dat er meer mogelijk was dan superstrakke technische oogmakeup en een mat asf gezicht en ik vond dat gewoon echt niet interessant en vaak niet eens mooi ook.
nu ben ik gek op makeup doen! faded fox eye, bushy wenkies, blush op mn neusbrug, nepsproeten en mn forever favo 10 kilo lipgloss geen liters contour, lastige cut creases en bovenal geen ultramatte droogalsdesahara foundation met metalige highlighter maar transparante gloss op mn jukbeenderen . qua eyeliner kun je gewoon letterlijk van alles op je hoofd tekenen en mn inner thot loves de donkere lipliner/lichte lipstick en ik vind het extra leuk dat je met bushy wenkbrauwen en sproetjes zo’n strengere liplook weer meer speels en natuurlijk kan maken.
ja ik ben echt hier ervoor!
Only seven songs left
Hahahaha we zijn echt aangekomen in het surrealisme van de make up stromingen
Ik heb sinds maart 2020 nog maar 3x mascara opgedaan maar door je enthousiasme heb ik nu zin om blush op m’n neus te smeren
@dilla jajajajaja ik was ff lang bezig met moderne kunst stromingen googlen
hahaha ja sowieso, echt chill.
ik volg ook zo’n hashtag op insta #uglymakeuprevolution echt de dali’s van deze generatie
er was ook een tijdje denk 3 jaar geleden? dat mensen de hele tijd met zo’n soort schildersplamuurmes allemaal oogschaduw op smeerden als een soort olieverf schilderij maar echt serieus als tegenhanger van dat gelikte dus ja t is wel een vergelijking eigenlijk
Haha ik was blijkbaar ook nog op hun geabonneerd.
Zelfs de kaartjes zijn Only Seven Euro.
Nick en Bonnie zijn in Praag. Ik hou van Praag, alleen wel als alles in kerstsfeer is.
Nick gaat stiekem naar de wc zonder te betalen, stoot zijn schouder en heeft een snee. Bonnie kan dan altijd zo lekker verbaasd doen.
Wow super chill, toen ik Lissabon boekte heb ik al hun videos gekeken en toevallig ga ik nu net een weekendje Praag boeken In de kielzog van Bonnie.
Geweldig hé!
Ik wil echt weer heen
Haha ik had dit met Vietnam. Helemaal geïnspireerd door Bonnie haar vlogs en toen kwam ik daar in Vietnam ook nog haar ouders tegen! Superleuke mensen trouwens, heb een praatje gemaakt en gezegd dat ik ze kende uit de vlogs.
Haha ja ik ook! jammer dat het alleen in Hilversum is want dan kom ik niet meer thuis erna. Zit stiekem te hopen dat ze iets van Den Haag of Dordrecht doen
Ik ben bang dat het eenmalig is… Hilversum is enkele reis voor mij 2 uur rijden. Maar ik kan bij een vriendin blijven slapen gelukkig. Die woont er een uur vandaan. We gingen altijd samen naar OSL dus dit is mooi toepasselijk haha
Praag is prachtig! Er zit trouwens ook een heel mooi overdekt winkelcentrum waar je fijn kunt winkelen mocht je een dag hebben waar het flink regent ofzo. Met de metro heel makkelijk te bereiken want die stopt in het winkelcentrum. (Nja met een roltrap moet je omhoog en dan ben je in het winkelcentrum) en in het centrum zit een hele leuke tent waar je lekker kunt eten, The Fat Cat.
Ik volg haar en ik heb het gevoel dat ze elke week een skin care routine doet.
Chodov