Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Aah gatver :nauseated_face:

Of pannenkoeken in het pannenkoekenhuis die niet vers gebakken worden. :nauseated_face: kun je net zo goed een pak kant en klare kopen in de supermarkt.

Een vriendin vertelde dat zij werkte in een restaurant waar kant en klare biefstukken werden geserveerd. Alleen nog even snel opwarmen in de keuken en klaar. Maar dan kwam het dus regelmatig voor dat gasten vroegen om bijvoorbeeld een ‘well done’ en ze dan nee moest verkopen: “we hebben alleen nog medium rare” :joy:

19 likes

Ik wil toch nog even zeggen, dat er gelukkig ook nog restaurants bestaan, die wel dingen zelf maken. Zoals die waar ik werk.

Verder ben ik laatst uit eten geweest, en toen kregen we een blikje drinken dat viel me toch wel tegen.

5 likes

Oooh wauw een blikje kan alleen bij de plaatselijke shoarmatent of frituur.
Echt niet in een restaurant.

9 likes

Neee, dan minimaal in een flesje, maar zolang het maar niet uit zo’n tap komt waar de colasiroop vermengd wordt met water

3 likes

Ik ben totaal niet mee met de wenkbrauwtrends maar zijn dit soort wenkbrauwen terug in? Bespaart me heel wat werk in de ochtend

Bonus zelfspot Bonnie

4 likes

Ja is echt hip. Of je het mooi vindt is een tweede

4 likes

Ik snap dus geen hol van die hele brow lift. Ik dacht dat er dan een soort van tattoo gezet werd maar eigenlijk worden alleen je haren rechtop gekamd?

16 likes

Ik ben echt in shock. Vind het wel tof dat het in is dat je wenkbrauwen niet meer zo strak in model hoeven te zitten. Maar dit is echt het andere uiterste :flushed: Ik krijg echt een error dat de haartjes in het midden langer zijn dan aan de voorkant.

2 likes

Ja een soort van omhoog gepermanent. Ik vind t een belachelijke trend en bij niemand mooi. :face_with_raised_eyebrow: wordt er zo kriebelig van, alsof je je te strakke statische trui hebt uitgedaan over je hoofd haha. Dan wil ik het ‘plat’ wrijven ofzo?
Nou hoeven ze t ook niet voor mij te doen natuurlijk, maar wel nmsvpe.

20 likes

Maar ik snap het niet. Als je gaat douchen of je gezicht wassen gaan die haren toch weer door elkaar? Of zijn ze keihard ofzo?

4 likes

Nee omdat die vloeistof ervoor zorgt dat de haar richting veranderd en je het 24 uur niet nat mag maken
Vergelijk het met een permanentje

Ik vind het bij Bonnie wel mooi staan

3 likes

Ah dus ze gaan altijd terug naar deze positie. Fascinerend. Vind volle wenkbrauwen wel heel mooi staan bij haar iig

2 likes

Paar weken
En je moet ze wel kammen en eventueel met gel doen

Je verwacht het niet maar ik had dit dus zelf ook :crazy_face:

1 like

Huh snap er echt niks van. Wat heeft ze nou laten doen? Want als het puur op zijn plek houden is dan kan het er toch niet opeens voller uitzien? (En waarom zou je dan niet gewoon Wenkbrauwgel gebruiken) Dacht zelf dat ze misschien wenkbrauw ‘tattoo’ had laten zetten maar dat is het dus niet?

Even de stories bekeken en snap het nu beter (maar snap nu nog minder waarom je zoiets zou doen). Dacht eerst dat de 2e foto hierboven het eindresultaat was, en vond het al verbazingwekkend. Maar de helft op deze foto is bijgetekend dus niet haar eigen wenkbrauwen. En blijkbaar staan haar wenkbrauwen zonder make-up dus voortaan zoals op foto 1?? Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

1 like

Hoe bedenken ze het… Soms weten ze van gekkigheid niet meer wat ze doen aan trends.

@quarterlife Nou ik dacht dus dat ze nog in model geknipt moesten worden maar dit is het dus gewoon. :sweat_smile:

3 likes

Omg wat een uitvinding voortaan ga ik m’n wenkbrauwen altijd zo dragen :heart_eyes: zo komen ze echt tot hun recht

Summary

48 likes

ik dacht dat het over haar wimpers ging

3 likes

image

Die hele wenkrbauwtrend doet me hieraan denken

21 likes