Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hebben ze erbij vermeld dat Pokemon kaarten vet veel waard zijn tegenwoordig? Erg kinderachtig om dat zo buiten context te zeggen inderdaad. Eerste edities van die kaarten zijn letterlijk miljoenen waard.

3 likes

Nee ze zeiden ‘misschien wou hij ruilen met kindjes op de camping’

1 like

Vandaag in de vlog

• Vertellen de foefjes dat ze een huisje gaan huren om ‘moving day’ in door te brengen.
  • Denkt Mascha dat ze haar knie misschien wel heeft gebroken omdat ze op een ritsje knielde.
  • Willen ze Radar inschakelen omdat het echt niet meer normaal is hoe vaak zij bol.com producten te laat bezorgd krijgen.

0 stemmers

Antwoord op 05:00

8 likes

Ik vind alle drie de opties om te janken.

47 likes

Er is eentje toch echt waar :joy:

4 likes

Die scène na de pizza dat ze ONGELOOFLIJK roept terwijl ze soepel opstaat met de knie die een half uur ervoor nog was gebroken.

Dat dacht ik ook toen ik het zag. Maar wist sowieso dat het de overdreven blessure moest zijn, ik zag al precies voor me hoe het zou gaan en het klopte precies.

Edit: de laatste minuut doet een stopcontact mas aan poepen denken en daar volgt grap na grap. Hoogtepuntje.

3 likes

:clown_face::clown_face::clown_face: echt heel grappig ja
zij denkt gewoon dat je met een gebroken knie kunt lopen en kunt steunen erop hahah

Haha en dat ze gele lichtknopjes tegenkomen, dat Mascha dan zegt: ja ik dacht dat het gewoon heel oud was maar je kunt het dus ook zo kopen blijkbaar. :woozy_face:

3 likes

Hahahah dat laatste heb ik ook gezegd ooit :rofl:

Ik dacht serieus dat die stopcontacten dan vergeeld en oud waren. Tot ik elektra uit ging zoeken voor mijn appartement. Kwam het bouwbedrijf aanzetten met verschillende keuzes, waaronder dat vergeeld uitziende. Ik was stomverbaasd!

4 likes

Waarschijnlijk ‘all of the above’

5 likes

Ik vind dit wel altijd een hele lastige discussie. Want aan de ene kant heb je natuurlijk gelijk dat het nooit iemand zijn schuld is, behalve van de veroorzaker (in dit geval dus de dief). Aan de andere kant moet je ook realistisch zijn over de wereld waarin we (helaas) leven waarin sommige dingen gewoon niet zo verstandig zijn. Ik zou als ik in een cafe zit te werken mijn laptop ook gewoon achter moeten kunnen laten als ik even naar de wc ga, maar helaas weet ik nou eenmaal dat ik dan een risico loop dat de laptop gestolen wordt, daarom doe ik dat niet. Als ik dat toch doe en mijn laptop wordt gestolen vind ik niet dat het mijn schuld is, wel dat ik naïef ben geweest.

Maar de vraag is natuurlijk altijd hoe ver je daarin moet gaan. Ik neem aan dat hij zijn camper gewoon afgesloten had en niet de deur wagenwijd open heeft laten staan. Dan nog moeten mensen natuurlijk gewoon van je spullen afblijven, maar een camper met waardevolle spullen onafgesloten achterlaten zou ik bijvoorbeeld wel naïef vinden.

6 likes

Ik wou dat ik zo soepel was toen ik mijn knie had gebroken. 2 maanden op krukken rondgestrompeld. :clown_face:

3 likes

Sara Ras plaatst een flauw grapje op naar tiktok en doet dan in de reacties alsof ze het zelf heeft bedacht, terwijl ik zeker weet dat ik het al vaker heb gezien op tiktok (weet alleen niet meer waar natuurlijk want FLAUW)

Ik vind haar zoooooo vervelend

22 likes

Jaa denk dat er dan een verschil zit tussen schuld en naief. En idd, hoe ver moet je gaan? Mijn fietsen zijn al meerdere keren gestolen ondanks dubbel slot. Ik ga nu maar niet meer op de fiets naar die plek, terwijl dat eigenlijk belachelijk is. Maar mensen gaan gewoon ook steeds verder met hun brutaliteit zeg maar.

1 like

Ik ook, ook dat grote zus-advies. En de manier van geforceerd praten enzo :rage: haha /frustratieuit

3 likes

Pfiewww zou haar nooit als patient willen hebben die heeft overal last van :joy:. En daarna loopt ze gewoon weer en is er niks aan de hand. Kijk als je er niet op kan staan en je jankt vd pijn oke… maar dit?

1 like

Ik kwam dit filmpje tegen in recommended

Ze hebben beiden corona en zitten in quarantaine. Alleen nu hebben ze allemaal pakketjes verkocht op vinted die ze hebben ingepakt en klaar hebben gelegd en ik denk echt uhhh. Lekker corona per post.

3 likes

Koop geen ondergoed bij de action. Lotte koopt ondergoed voor haar hondje. Past het op de hond en gaat het terug brengen. Ik vind dat zo goor. Kan echt niet.

Vanaf minuut 5:15.

29 likes

Wtf? :dizzy_face:
Edit: omg heb het nu bekeken en ik vind het echt echt goor

3 likes

He bah, hoezo denkt zij dat dat oke is? Ongelooflijk

2 likes