dat was ik denk ik, vriend van me werkte daar. dat restaurant stond dus ook een keer in de krant dat ze de beste lasagne hadden van de stad š„²
Chef magnetron.
Er staan daar inderdaad mensen van 16 in de keuken. Je bent erg naĆÆef als je denkt dat ze ook maar iets zelf maken, vooral voor die prijs.
Sowieso zijn bijvoorbeeld toetjes bijna nergens huisgemaakt.
Bij heel veel eetcafƩs is dat zo! Dan wordt zelfs het vlees al aangeleverd, hoeft het alleen nog warm te worden gemaakt in een bak warm water
Waar ik werkte werden de hamburgers voorgebakken en opgewarmd in de magnetron. De chocomousse en bavarois enzo maakten we dan wel weer zelf
Ik ben eens gaan eten ergens en het water kwam uit de bronnen van dorp xxx en was in plat en bruis te verkrijgen voor een luttele prijs van 9 euro de liter! Aqua Panna is niet zo duur mind you. We krijgen dat water en komt het gewoon uit de kraan en doen ze met een sodastream bruis.
Niets tegen kraantjeswater maar verkoop dat niet aan dezelfde prijs als Fiji of Voss-water
Mascara brandt weer in mn ogen, zo leuk die reactie
Ff he, hoe hip is die oma ook met haar matchende regenjas
Is ook puur mazzel. Maar ben er ook altijd wel mee bezig. Kapster zegt ook altijd dat ik geluk heb met mijn haar. Maar ik ga ook echt altijd 1x in de 3 maanden punten knippen, gebruik serums en olie en alleen kappersproducten. Dat werkt het beste voor mijn haar.
Ik ook maar om een andere reden. Ik vind het volkomen kut dat we in een wereld terecht zijn gekomen waarin mensen hun moeder gebruiken om content te creeƫren. Dat is heel wat anders dan gewoon lief je moeder een groot cadeau geven en samen een taartje eten om het te vieren.
Noem me cynisch maar ergens heb ik wel een punt ofnie?
Ik had een keer Fiji water gekocht omdat ik dacht ~dat is cool en had ik het mee naar hoorcollege genomen en toen kreeg ik een preek van de hoogleraar over de controversiƫle werkwijze van Fiji en hoe schadelijk ze zijn voor het milieu en hoeveel mensen in Fiji geen toegang hebben tot schoon water.
Voelde me echt zoān ignorant eikel erna.
Ben t helemaal met je eens.
ik heb bij an.ne&m.ax gewerkt en daar hadden we ook pancakes op het menu en dat waren letterlijk deze die we dan overdeden in een eigen bak en opwarmde in n kleine turbo ovenā¦
Ik vind Fiji niet lekker, kocht het ook eens omdat ik beroemdheden ermee zag rondlopen in de Perez-shots.
Het gebak van Anne&Max komt ook van een groothandel. Collega had een keer een hele taart besteld en toen kregen we het geleverd in de oorspronkelijke doos waar op stond van welke fabrikant/bakker het komt en wat de ingrediĆ«nten waren etc š„²
Het meeste van restaurants zal gewoon van de sligro of hanos komen denk ik. (de ingredienten logisch, maar ze verkopen daar ook zoveel reeds bereidde diepvriesgerechten en soepen/sauzen etc)
Dat zie je ook wel eens, zeker bij zoān āgrand desertā waar ze soms zelfs die plastic bakjes nog om de chocolademousse hebben zitten.
Weet ook nog dat ze juist heel voorzichtig was met haar haar. Destijds toen ze geen sulfaten meer wilde gebruiken. Op NSMBL haar haar routines liet zien.
En kennelijk door expeditie robinson (tekort vitaminen) daarna hele erge haaruitval kreeg, aldus Anna zelf. Zat ze heel erg mee
Je zou toch denken dat het grillen van een hamburger geen enkele moeite is.
Het hoeft trouwens niet altijd zo te zijn he. Ik heb ooit bij een restaurant gewerkt waar je echt tegen hele redelijke prijzen kon eten en vrijwel alles was zelfgemaakt.
@Nysmn ik heb er alleen wel eens met werk gegeten, zou het zelf nooit uitkiezen. Een 3-gangen-menu voor een tientje, dat is vragen om moeilijkheden.
Ik heb 1 dag bij een locatie van hen gewerkt en dat was zo goor. Alles kwam zowat uit de magnetron joh. Ook maar niks werd vers bereid.
En het was onhygiƫnisch.
En mensen aten van je borden voor t geserveerd werd
Huh de mensen die daar werkten bedoel je?
Ja patat dan vooral.
Maar goed dit is dus gebaseerd op 1 dienst bij 1 locatie