Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja precies de damage was already done door de eerste keren blonderen
Denk dat die L’Oréal troep het niet beter maakt maar heel veel erger kon het niet worden

2 likes

Ja opzich verpest je het toch al helemaal dus waarom niet eenmalig experimenteren met kleurtjes. Ze is het overduidelijk aan het laten uitgroeien. Alleen dat blijven volhouden dat het gezond is draagt niet bij aan haar oprechte imago

wacht met smart op haar tweede vlog trouwens, ze was toch back and better then ever?!

2 likes

haha

image

66 likes

Ik kijk dit en het is wel een heel lang interview maar je kan er natuurlijk beetje doorheen klikken maar mooi interview voor als je Mr.Beast nog niet kent.

2 likes

Ik vind het nog wel meevallen hoe droog en kapot het is, maar die kleurcombinatie roze/zwart niet zo’n succes. Lijkt wel een dropfruitduo

14 likes

Ik ben vandaag dit kanaal aan het bingen. Hij maakt allerlei historische recepten. Ook drankjes komen aan bod

Blijkbaar werd in de middeleeuwen overal suiker in gegooid. Maakt niet uit of het hartig of zoet is.

7 likes

Ligt er ook echt aan hoe je je haar verzorgd. Mijn eigen haar zit vol met highlights en ik gebruik een stijltang op 230° maar het is vol met glans en absoluut niet dood of touwig.

2 likes

Leg uit :scream:

9 likes

Dan heb je wel echt geluk hoor denk haha. Mijn haar zit ook vol met highlights, gebruik vrijwel nooit hitte, altijd conditioner en regelmatig haarmaskers. Maar er moet toch echt wel een stuk af volgende week bij de kapper gok ik want het is echt stro.

3 likes

Ik vind t moeilijk dit te geloven want je kunt je haar kapot maken maar repareren gaat geloof ik niet. Al claimt olaplex dit wel ofzo?

Pics or it didn’t happen

12 likes

Wel grappig dat ze L’Oréal blurt in haar eigen bericht maar dat vergeet daaronder waar Sander haar berichtje citeert :laughing: Dat wordt (of is al?) net zo’n dood bosje als bij Anna haha

1 like

Over Youtuber gesproken met haar dat beter kortgewiekt kan worden:

Dat gevoel roept deze bekende Youtuber ook bij mij op:

@Tubing ik vond dat Olaplex duidelijke wel de situatie minder erg maakte bij het haar van een vriend van mij.

Ik heb ook wel eens zelf of door een professional mijn zwarte haar tot mijn onderrug laten bleken etc en daarna viel de schade nog best mee. Maar misschien verschilt het ook wel hoe je normaliter met je haar omgaat en het soort haar dat je hebt. Ik gebruik nooit een fohn of stijltang etc.

1 like

Dit heeft niks met haar haar te maken en ik ken haar ook helemaal niet maar ik vind dat ‘dark academia’ toch zo’n vreselijke term.

10 likes

Light academia is niet veel beter. Alsof je opleiding bestaat uit het lezen van for dummies boeken

2 likes

Nu met deze discussie over restaurants die kant-en-klaar eten verkopen moet ik gelijk denken aan een post lang geleden hier op het forum. Daarin vertelde ze dat er een restaurant was waar ze de lasagne van Aldi verkochten als huisgemaakte lasagne. :joy:

En ik weet sowieso dat het lava cakeje van Bregje uit de diepvries van de supermarkt komt. Maar goed, wat wil je ook voor dat bedrag.

Godver ik moet ook janken haha.

Ik ben zooo benieuwd

Bij de paarse Cactus moest ik ook janken😶

1 like

Er valt veel te zeggen over Gio maar hij is altijd wel heel lief voor zijn ouders. Hij legde laatst ook uit in een comment dat zijn moeder ook niet gewoon schoonmaakt bij hem thuis maar dat hij haar echt ervoor betaald zodat ze een baan heeft. Dat vind ik wel heel netjes.

12 likes

Alles bij Bregje komt uit een kant en klaar pakje.

Bron: mijn neef die geen enkele horeca opleiding of ervaring heeft, heeft daar als chef-kok gewerkt

20 likes