Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ben lang geleden gestopt met kijken omdat ik niet veel kon met hmmm smaakt/proeft naar chocoladekoekjes. Dat zeg je als je een blinddoek op heb en niet weet wat je eet :sweat_smile:

5 likes

Lekker sausie!

9 likes

Monica heeft naar mijn idee sinds het vele blonderen ook nog maar de helft van haar haren over.

5 likes

Hey hij geeft ze ook cijfers. Zelfs als het niet te vreten is, krijgt het een zesje…zes en een halfje

4 likes

Ja en nu is hij dus verder op waarheidsqueeste door Big Pancake te ontmaskeren

6 likes

Ik zag m op insta in een pancake zaak zitten, maar die zaak weigert de QR code ook volgens hun statement.

Weet niet of ze ook echt niet controleren, dacht dan grijpt de gemeente Rotterdam in maar kennelijk niet?

1 like

Zullen we ze dr bij naaien.

6 likes

Daar hopen ze op natuurlijk, online aandacht en crowdfunding

8 likes

Ik was laatst wel echt bij een restaurant in Scheveningen waar bij het ontbijt een american pancake zat, en dat leek en smaakte echt precies als deze kant en klaar troep image

2 likes

Dit is zo fout hé!! Jouw opa was vast ook een NSBer vroeger!!!

5 likes

Zo, dus Alwin is niet alleen culinair recensent maar ook culinair onderzoeksjournalist tegenwoordig. Als hij bij Mathijs van N. zou zitten zou die hem vast als ‘alleskunner’ aankondigen.

7 likes

Ik vind Monica’s haar ook niet meer wat het geweest is eigenlijk. Maar wel beter dan dat van Anna ja!

2 likes

Ik vind die kant en klare stuff van Jan echt lekker :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Leuke poging van Noor om weg te strepen waar ze foto’s voor moet maken, maar het staat nog steeds bij het bericht waar Sander op reageert :sweat_smile:

27 likes

Ik snap deze hele story niet :joy:

33 likes

Ze moet nu niet beginnen met de “I’m a wifey”-tour op te gaan echt zo vervelend. Sander maakte als vriend al foto’s voor haar :roll_eyes:

17 likes

Maar nu is 'ie een échte Instagram-husband! Toch wel een upgrade van Instagram-boyfriend :upside_down_face:

4 likes

Nouja die pancakes zijn wel echt van Alwin zijn niveau.

Alwin? Niveau? Niveautje smeerkaas in de soep.

6 likes

Ja maar Mo zegt ook gewoon dat het dood is en blonderen slecht is, zou Anna ook gewoon moeten doen ipv nee het is niet schadelijk hooooooor

5 likes

Maar het haar van anna is gisteren toch niet opnieuw geblondeerd? Was toch alleen die lilleke kleur erin?

2 likes