Anna’s haar is toch gewoon kapot van het bleken? Die semipermanente verf kan niet heel veel kwaad toch?
Ik dacht tenminste dat in ieder geval Arctic Fox nooit zo slecht was, maar misschien zit ik ernaast.
Anna’s haar is toch gewoon kapot van het bleken? Die semipermanente verf kan niet heel veel kwaad toch?
Ik dacht tenminste dat in ieder geval Arctic Fox nooit zo slecht was, maar misschien zit ik ernaast.
Geen idee, dit is volgens mij l’oreal toch? Heb begrepen dat het best wel troep is ookal is het niet permanent. Vind ook zo zonde want ze deed juist nooit veel met haar haar (als in niet te vaak wassen etc) en het was zo natuurlijk mooi en nu is het een droog dun bosje geworden.
Ik denk dat als Anna haar haar nog 1 keer gaat kleuren je hetzelfde krijgt als in de cup a soup reclame van een paar jaar terug. Die heeft straks geen haar op het hoofd meer over. Wat ontzettend zonde dat je voor een spon je haar zo laat vergallen.
Ik snap wel dat ze een keer wilde proberen hoe een andere kleur haar zou staan en haar haar toch al een keer wilde verven. Lijkt me echter wel bizar dat er contractueel vastgelegd staat hoe vaak je het moet veranderen.
Vind het ook wel heavy dat ze ermee doorgaat want ze zien zelf toch ook wel dat haar haren hier echt niet happy van worden. Dan moet L’Oréal ook professioneel zijn en toegeven dat dit niet bepaald goede reclame meer is.
Ze roept wel al een lange tijd dat ze haar haren wil blonderen maar ik denk dat ze zelf ook wel door had dat dat het begin van het einde zou betekenen en nu krijgt ze er waarschijnlijk flink voor betaald dus dan is het toch nog ergens goed voor
Maar blonderen had wel gekund, alleen degene due het heeft gedaan heeft echt een shittie job gedaan.
Ja, of dat spul van L’oreal is gewoon niet zo best. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Monica die super vaak bij de kapper zit voor een touch up, iets blonder, iets donkerder etc. dan zie je wel dat het op een goede manier moet kunnen zonder dat je maar een paar haren overhoudt. Echt zonde
Alwin zegt dat hij zeker weet dat de American pancakes die hij heeft besteld gewoon de magnetronpannenkoeken van de Albert Heijn zijn. Hoe kun je dat zeker weten? Ik vind het nogal wat om dit zomaar te beweren over een restaurant.
Alsof een restaurant schade lijdt omdat een middelmatige vlogger in een video beweert dat de pancakes van AH zijn
Geen idee wel restaurant overigens
Alwin kun je sowieso niet meer serieus nemen na zijn wappie gedrag.
Ook echt met dat tasje in zijn klauw: “hier niet bestellen!!!”
Waarom zou dat niet kunnen? Ik kende een restaurant waar je dr oetker pizza kreeg als je pizza bestelde. Een restaurant maakt toch niet alles zelf?
Haha maar dat vind ik wel erg slecht. Als je bepaalde sauzen of wat dan ook bij een groothandel besteld oke. Maar dingen zoals pizza of pannenkoeken…
Wat voor wappie dingen heeft hij gezegd?
Hij heeft er een hele video over gemaakt.
Mag toch hopen van wel? En natuurlijk zou het kunnen, maar hij lijkt heel zeker van z’n zaak dat dit magnetronpannenkoeken zijn (alleen al door te kijken). Nou als ik een beetje mijn best doen zien mijn pannenkoeken er ook zo ‘perfect’ uit.
Hij had een insta reel gemaakt waarin hij eerst een soort pompeuze biografie over zichzelf presenteerde en de nadruk legde op dat hij ~altijd geplaagd door angsten~ maar nu niet meer, nu is Alwin niet meer bang en dáárom neemt hij geen vaccinatie want mensen die dat nemen zijn gewoon bang. En hij is geen bangerd.
Met veel liefde UITERAARD. Tot hij de vriend van Vera blockte. Maar hij stond uiteraard he-le-maal open voor discussie, maar helaas moest hij toch comments deleten want door zijn dyslexie kón hij de hoeveelheid gewoon niet aan, dat had hem wéken gekost.
Niks hieraan is mijn eigen fantasie, dit is echt hoe het ging. Sindsdien hebben we hem gecancelled. En Vera en Jeffrey plaatsten kritische comments die heel veel likes kregen, oa van Saske, Lotte, Bonnie, Nick, Leonie van gewoonwateenstudentjeeet
Alwin heeft ook totaal geen smaak en beoordeelt eten altijd als “Hmm wel lekker” dus ik zou überhaupt niks van hem aannemen.
Dank! Ik ben weer bij