Jammer joh.
En de parasiet!!
Same dan maar even zoeken naar niet wappies die verhuizen
Same. Kan ook niet meer normaal naar hem (en haar) kijken dus doe t niet meer.
Ik weet dat iedereen zelf mag kiezen wat 'ie met z’n uiterlijk doet maar Anna had altijd zo’n jaloersmakende mooie donkere haren… Het voelt bijna oneerlijk dat zij er zo mee omgaat terwijl ik met al m’n goede zorgen nog altijd een bosje stro heb
Omg ik ben nu bijlezen en dit is het eerste bericht dat ik zie. Wie weet is het nu?!?
Maar sowieso niet want maandag (of is het al geweest? Dacht laat ik eens kijken op insta maar dat kan niet duh).
Ben ondertussen echt benieuwd naar haar haren, want heb haar tijden niet meer gezien. Net nu instagram eruit ligt
Het is een complot jongens! @Soy.peor heeft nog steeds social media!! Wat is hier gaande?
Edit: oh screenshots van 13.00
Noor is de volgende batch van wedding foto’s aan het uploaden…
Oprecht een goede grap Mari. Chapeau.
Oh god, Alwin komt geloof ik in mijn woonplaats wonen.
Wauw, thanks dit is echt top. Fel gekleurd haar vind ik echt wel leuk, maar dit vind ik een soort zonde
Leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet (al lang geen student meer) heeft een bouwval in Haarlem gekocht. Veel updates op insta én video’s op YT én een podcast erover. Ik geniet ervan.
Haha, ze is inmiddels getrouwd, ja!
Ik ben blij dat jij gewoon altijd alle screenshots hebt
Edit Anna straalt echt middelmatige luxe uit.
Haahah ik heb dit vanmiddag gescreend om naar mn vriend te sturen dat zijn uitgroei wel mee viel
Vind haar look dus eigenlijk totaal niet luxe, niet eens middelmatig? Waarschijnlijk wel peperduur bij elkaar Het is zo bij elkaar geraapt. Ben ook geen fashionista maar vind Anna echt regelmatig zo geforceerd ‘effortless’ overkomen, een ‘nonchalante’ look waar eigenlijk iets te lang over nagedacht is ofzo. Gevalletje nmsmvpe.
Die uitgroei is waarschijnlijk omdat ze het er zelf eigenlijk ook niet uit vind zien en ze de boel gewoon compleet uit laat groeien tot t weer haar eigen kleur is. Deze ellende bij blijven werken is geen goed plan.
Haar look is vooral heel erg “NA-KD sponsort mij”.