Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik zie vooral weinig kleurverschil? Het was roze en nu is het… weer roze? Heftig

3 likes

En dan staat er ook nog bij:
It’s not that bad for your hair to change the color this much, if you use the conditioning DIA light together with the protection against hair breakage of metal detox.

Nee jouw haar ziet er echt nog super gezond uit nu :woozy_face:

6 likes

Het komt vooral niet echt geloofwaardig over omdat het allemaal een grote L’Oreal spon is. Natuurlijk zegt L’oreal dat het prima kan.

Ja maar echt. Als haar haar er nou zo uit zou zien, dan zou ik dat L’Oréal spul meteen kopen

Maar nu is het net een vogelverschrikker met roze haar

9 likes

Anna haar haren waren zoooooo mooi, lang, dik en gezond. Nu is het echt stro, zonde.

Het zijn überhaupt nog maar 3 haren in vergelijking met wat het was

8 likes

Het is net touw. Ze was toch altijd zo zuinig op haar haar?

2 likes

Gokje voor de uitslag:

• je pakt teveel op, neem wat meer tijd voor jezelf
  • je vitamine gehaltes kunnen wel een boost gebruiken, met name B12
  • je hormoon huishouding lijkt niet helemaal in balans
26 likes

Ik lees in de comments dat ze weer terug wil naar haar eigen kleur. Op haar gewone Instagram post ziet het er nog wel aardig uit, maar het is verder nou niet echt een reclame voor deze haarproducten.

1 like

Je vergeet de lekkende darm

9 likes

Ze moet hierna nog 2 andere kleuren zei ze, daarna kan ze weer terug naar haar eigen kleur.
Nou tegen die tijd kan ze het afscheren denk ik.

5 likes

Is dat ‘moeten’ vanwege de spon of een andere reden?

1 like

Nòg twee keer kleuren? Wat voor contract heeft zij getekend. :joy:

15 likes

Als ik zelf influencer was zou gaan polsen bij Olaplex voor spon daarna of ze interesse hebben om helemaal kapotgebleekt haar weer terug te krijgen naar hoe prachtig het was. Kan je een echt succesverhaal laten zien :wink:

18 likes

Zou dat nu nog helpen dan?

2 likes

Ik vind bij haar die onnatuurlijke haarkleur echt zo’n half assed dye-job. Maar ja wat wil je met L’Oréal spon.

2 likes

Oh wat erg dat haar…! Zo zonde.

Wil eigenlijk de verhuisvideo’s van Alwin zien maar sinds z’n wappie-video wil ik gewoon niet meer op z’n video’s klikken.

45 likes

Ik heb hetzelfde dilemma

2 likes

Ja vanwege de spon, ze zei dat ze liever het roze nog had gehouden, maar dat dit nu eenmaal was afgesproken en dat het nog wel haar eigen idee was om elke maand een andere kleur te doen.

Anna zou toch gaan trouwen? Ze had haar haren beter na de trouwerij kapot kunnen sponnen.

2 likes