Ik kan met iedereen waar ik gelijkwaardige normen en waarden mee deel en een beetje kan lachen, vrij goed opschieten. Gedeelde interesses helpen ook wel. Gender speelt niet echt een rol.
Het heet niet voor niets het wylde pad
Oh dan ben jij duidelijk geen cool girl. Want dan kon je beter met mannen opschieten!
Helaas, moet na al die jaren strijd eraan geloven dat de titel ‘one of the guys’ niet aan mij is besteed. Denk dat het komt door de LOA. Ik wilde het gewoon niet graag genoeg
Huismuts lijkt mij echt allesbehalve een huismuts denk ik elke keer als ik haar story’s zie.
Ik voel me op de een of andere manier heel ongemakkelijk bij die stories, alsof het eigenlijk niet voor mijn ogen is bedoeld ofzo, haha.
Lekker doorgeknald op die boot. Ik zou willen dat ik er bij was.
Ik vind t vooral zo awkward om naar feestende mensen te kijken als ik onderuit op de bank in pyjama chips eet.
Vooral alsof ze zichzelf heel leuk en stoer vinden ofzo? Zeker zo op een boot met veel drank en uitbundig dansen. Lekker voor de gram.
Heb dat altijd met Social media, dan denk ik leuk voor je dat je het naar je zin hebt maar wat is hier de bedoeling verder van? Moet ik je cool vinden nu?
Goeie swinger fissa’s volgens mij in dat huisje
Maar zij heeft toch een bedrijf? Ze verdient oa geld met haar online content dus om dat te vergelijken met wat wij er zelf op zouden zetten is een beetje scheef. En @Vivre
Hoe ze hun relatie zelf omschrijven weet ik niet, maar ik ben wel op een feestje geweest waar de een seks had terwijl de ander dat niet had.
Heftig feestje wel
Wat, heb je het nu over Rachel en Willem?
Sinds wanneer gebruikt zij haar meisjesnaam weer dan? Was eerder toch Rachel van Sas
Dit is al een aantal weken zo!
Meningen verschillen hier over wat de reden kan zijn (iets met Indo achtergrond benadrukken en nog een paar suggesties die ik ben vergeten)
Vita laat ook een emb-test doen in haar nieuwste vlog
Pff nou ook weer klaar met haar vlogs dus, wat een kwakzalverij. Dat gezever over het veranderende lichaam was al een voorbode.
Lijkt me niet gek dat ze een verschil merkt in haar lichaam nu ze niet meer zoveel sport toch, ik zag het meer als een ‘wat jammer dat ze daarin trapt’ met die test
Er komt net een reel op m’n insta voorbij van Anna die haar haar nu peachy maakt. Ik ben helemaal voor je haar gekke kleuren verfen etc maar mijn god, dat van haar is zo kapot gebleekt! Alles voor de #spons #collab #partner
Wat is die uitgroei ook