Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Oh getver wat naar. Het duurde volgens mij ook best lang om zwanger te worden. Kippenvel.

1 like

Nooo, arme Pauline (en man/familie) :cry::cry:

2 likes

Ik hoop heel erg dat ze zich niet verplicht voelde dit te filmen voor echte gooische moeders.
Dat ze dit als familie goed kunnen verwerken en dat het uiteindelijk een plekje krijgt.

8 likes

Ahhhhh wat vreselijk voor Paulien en Harmen. Heel verdrietigšŸ˜¢

Vond de video over de verloving van Bonnie en Nick heel leuk :smiling_face_with_three_hearts: Sowieso zijn ze echt couple goals, het ziet er altijd uit alsof ze het zo gezellig hebben samen en perfect bij elkaar passen

39 likes

Hebben Rachel en Willem een open relatie? Zie stories. Want dat is niet Willem toch? En wel erg close dan met een vriend.

1 like

Ik insta openen, verwachtend om een wildvreemde man haar te zien motorboaten, maar het is een arm vasthouden en die een klein beetje strelen?

TIL dat ik een geheime affaire met al mā€™n mannelijke vrienden Ć©n mā€™n eigen broer heb.

45 likes

Gaspā€¦incest

3 likes

Sweet home Utrecht

4 likes

Haha ze hebben overduidelijk een pilletje op, daar kun je nogal ehm knuffelig van worden enzo

7 likes

Zeker weten. Waarom niet overdag?
Ik hoor het aan hoe ze praten, wat ze zeggen en zie het aan hoe dat meisje daarna met dr mond zit te doen

7 likes

Dat mag je vinden. Voor mij is het wel overduidelijk

2 likes

Jaa ik snap dat je close met vrienden kan zijn. Ik zelf ook en zeg ook niet het verkeerd is wat ze/hun doen. Maar tis anders dan je ā€œnormaalā€ met vrienden zit over het algemeen.

1 like

Ik volg Enzo niet echt, maar zie nu dat hij sinds augustus niets meer op instagram post. Hiervoor bijna dagelijks. Weet iemand waarom?

Maar wat is normaal? Voor jou is dit misschien raar, maar er zijn zo ook weer andere mensen die super close zijn met hun vrienden (inclusief fysiek zijn) en die dit normaal vinden. Dat is prima toch?

6 likes

Haha ja want mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn :rage:

8 likes

Lezen jullie wel? Zeg toch ook niet dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn. En of innig kunnen knuffelen etc?

2 likes

Volledig mee eens

Over het algemeen kan ik meestal beter met jongens opschieten dan meisjes.

Same. Heb naast mijn groepje vriendinnen van de basisschool alleen maar mannelijke vrienden gehad. En die vriendinnen heb ik alleen omdat we echt alles van elkaar tolereren na 20 jaar. :joy:

1 like

ja, hebben ze

1 like