Maar goed zo random is dus niet. Zijn schoenen zijn ook weg las ik maar 1 paar schoenen bij hem is meer waard dan alles wat ik bij elkaar heb aan schoenen dus ik snap het wel als inbreker zijnde (denk ik want ben geen inbreker).
Ah ja dan vind ik het idd toch dom dat ze geen beter beveiliging systeem hebben.
Ja ik ook wel (een beetje) eigenlijk als ik @kali haar berichtje ook zo lees. Gok zo dat hij bij een volgende kampeerreis wel meer maatregelen neemt. Hoop dat hij nog wel zulke reisjes blijft maken want ik vind dat persoonlijk de leukste vlogs van hem*
*
*Alleen beetje jammer dat hij nu ook heel veel vist met Daniel in de recente vakantievlogs en ondanks dat ik Daniel altijd aardig en grappig vind overkomen vind ik vissen wel saai om te zien haha.
Hmm ze noemde bv wel Happy Soaps als favoriet en daar heeft ze een spondeal mee, dus vind dat inderdaad niet heel oprecht overkomen ofzo.
Merk dat ik me de laatste tijd sowieso wel een beetje aan Bonnieâs commerciĂ«le trekjes erger. :â)
Ik heb dit uiteindelijk bij alle influencers, ik snap het idee achter spon en geld verdienen aan je werk (duh) maar ik heb veel liever zoân aangekondigd reclame-momentje tussendoor in plaats van âmân nieuwe favoriete ding is dit⊠voor een weekâ. Ik weet dat Marketingvrouw zulke aankondigingen doet en ik vraag me af in hoeverre klanten/partners(?) dat prima vinden in algemene zin. Want de kans is groot dat mensen die stories of het reclame-deel van een video skippen. Misschien moet je dan kunnen aantonen dat dit wel meevalt ofzo? Ik zou als het kon daar ook echt voor kiezen als ik influencer was.
Ja daar heeft hij nu toch niks meer aan. Hij zal volgende keer vast beter beveiligen maar voor nu is het gewoon kut voor hem. Achteraf praten is altijd makkelijk.
Dat vissen spoel ik ook altijd door. Duurt lang, is saai en ik word daar helemaal naar van als ze die dikke vissen vasthouden en daarna hun handen afvegen aan hun kleren Krijg dan helemaal de neiging mijn eigen handen te ontsmetten met alcohol en zeep om die geur weg te krijgen ookal zit ik van achter een scherm te kijken
Hahahahaha ik denk dan ook altijd ja leuk dat je knolpower parfum uitbrengt, maar dat gaat die visgeur echt niet maskeren hoor
Ik vind die lach van Myron echt zo aanstekelijk, vind haar steeds leuker.
Echt he haha. En vind Myron ook heel leuk! Loop wel zwaar achter, maar kan nu alle verbouwvlogs kijken, vind dat echt leuk
Enzo Knol is echt mân guilty pleasure, vond het ook heel leuk dat hij bij het Idromeer was. Ik ben daar als kind heel veel geweest dus herkende heel veel plekken. Mân oppaskinderen willen ook altijd Enzo Knol kijken, ze vinden het helemaal fantastisch dat ik dan ook mee wil kijken
Mijn eerste bericht hier, maar ik vind de vlogs van Enzo Knol ook echt super leuk. Hij is altijd zo positief en wordt vaak ook mega enthousiast van kleine dingen, zo leuk om te zien.
Neeeeee Lotte, je moet niet ook zo gaan praten!
Heb altijd al het idee dat ze tegen Bonnie opkijkt, en nu dit
Dit zeggen toch heel veel mensen? Denk niet dat ze het per se van Bonnie heeft overgenomen. Op Whatsapp zijn er zelfs stickers van haha.
Misschien leest ze hier mee en is dit een sneer naar ons
Alwin en zân pa zijn echt 2 druppels water haha, leuk om te zien.
Bonnie is - helaas - echt niet de enige.
Vind het wel een beetje lullig dat Luuk Ikink bij Boulevard opent met âde pokemonkaarten van Enzo Knol zijn gestolenâ alsof het een kleuter is die jankt omdat een klasgenoot een pokemonkaart heeft afgepakt haha. Vlogcameraâs, schoenen, hengels en alles, maar hij noemt alleen die kaarten. Is ook wel een beetje Boulevardachtig, maar vond het even sneu haha
Ik vind het echt victim blaming die opmerkingen van âhad hij maar beter moeten beveiligenâ. Je blijft gewoon van een ander zân spullen af. Net als dat je van een ander lichaam afblijft als daar geen toestemming voor is gegeven, al loopt die persoon naakt. De enige schuldige is/zijn die dief/dieven.
Die podcast van Kaj en Monica is echt zo niet boeiend maar los daarvan⊠wie neemt een podcast op terwijl je aan het eten bent?! Monica zit gewoon broodjes weg te werken en praat met volle mond in de microfoon. Zo respectloos naar je luisteraars, eet even lekker ervoor of erna?
Ik keek n.a.v. jouw post bij de reviews op Apple Podcast en na een lange reeks positieve reviews zijn ze de laatste weken enkel negatief door het eten tussendoor en het anti-vaccineren. Ze hadden beter ver van dat laatste onderwerp vandaan kunnen blijven Ben zelf ook al een hele tijd geleden afgehaakt door hun âwijze praatâ vanuit hun rijke influencerbubbel over wereldproblemen. Ze hadden beter gewoon luchtig kunnen blijven