Heb de restaurant post even opgezocht, ergens toch wel een beetje verbaasd dat veel influceners het met hun eens zijn.
Vindt erg jammer dat door dit corona gedoe mensen anders zijn dan je dacht. (Bekenden & onbekenden)
Heb de restaurant post even opgezocht, ergens toch wel een beetje verbaasd dat veel influceners het met hun eens zijn.
Vindt erg jammer dat door dit corona gedoe mensen anders zijn dan je dacht. (Bekenden & onbekenden)
Welke influencers? Kan ik ze lekker ontvolgen
Ja ik vind het ook jammer dat ze dan zo ver achterloopt. Zou bijna denken dat ze dan voor die interrail vlogs een tijdje 3 keer per week zou kunnen uploaden. Maargoed dat brengt ook meer werk met zich mee en ze heeft er natuurlijk met een reden voor gekozen om die maandagvlog te schrappen. Beetje kiezen tussen twee kwaden denk ik. Vind het ook wel weer te prijzen (en heel begrijpelijk) dat ze haar grenzen aanhoudt en bewaakt voor de hoeveelheid werk/video’s per week.
Eens kijken, tot nu toe: Kai gorgels, govert sweep, Tim Douwsma & Nielson.
Hahahh dit zijn toch geen influencers maar gewoon B-artiesten
Op Kaj na dan, dat is een B-influencer
Wie heeft er dan ook principes als het regent.
Owh die volgde ik gelukkig toch al niet.
En tien van wil ook al eerder ontvolgd. Bye gekkie
Daar heb je een Goed punt!
Wanneer je een random kunstexpositie binnenloopt en dit zo’n vage, abstracte foto is die je aan de muur ziet hangen.
Ze had die toch geschrapt omdat ze zich door de lockdown slecht voelde en ze vrijwel alleen thuis kon vloggen? Niet omdat de werkdruk te hoog was?
Ja en dat is nu zo gebleven. Snap niet dat ze voor deze 8 vlogs dan niet kiest om tijdelijk die maandag er weer bij te doen. Tegen de tijd dat November begint zitten wij nog naar zomer vakantie vlogs te kijken whaha.
Maja, ze kan het gewoon doen want haar volgers kijken toch sowieso wel en voor haar is t alleen maar meer vrije tijd, why not.
Heb ook een vermoeden dat ze gaat aankondigen dat ze dit jaar geen vlogmas gaat doen, of in ieder geval niet meer elke dag van december.
Nou ik niet hoor
Ik kijk al een tijdje niet meer. (edit: gewoon geen zin in, geen haat naar Bonnie of zo )
Ik vind het ook een beetje vreemd als ik het zo lees, maar zolang ze het niet in haar kijkcijfers/financiën merkt snap ik ergens ook wel dat ze voor de gemakkelijke weg gaat.
Ik denk dat het heel verstandig zou zijn als ze geen vlogmas doet. De afgelopen jaren was het duidelijk echt een moetje waar ze zelf ook weinig plezier uit haalde toch? Waar doe je het dan voor. Beter om gewoon minder video’s te maken die wel echt leuk zijn.
Ja eens, het overgrote deel zit je dan toch naar vlogs te kijken waar je iemand ziet die probeert nog iets leuks te maken van de vlog op dagen dat er geen reet gebeurd. En dat hele vlogmas is sowieso wel een beetje dated.
En Lisa Room, Manon Tilstra, Doutzen Kroes etc.
Ik ontvolg de mensen ook die er iets over posten. Geen zin in dat gewauwel.
Ik heb het idee dat ik die hele vakantie al heb gezien in die video’s en foto’s op Instagram 🥲 en dan melkt ze het nu nog een maand uit
Wel chill voor haar want dan is ze nu gewoon een maand vlogvrij en hoeft ze pas in november weer wat te doen
Nja ik vind het niet vind het niet dom ofzo. Want als ik op vakantie ga ergens naar toe zoek ik ook vlogs op. Dus kan zijn dat ze hier volgend jaar ook meer vieuws erbij krijgt.
Moet zeggen dat ik haar vakantie vlogs ook een stuk leuker vind dat dr herfst geneuzel videos
Ze heeft wel echt die money mindset haha, zal wel door die nieuwe manager komen
Ik vond de eerste vlog best saai
Het hoogtepunt (eigenlijk diepte) was toen Nick helemaal enthousiast was dat ze bij de supermarkt dezelfde snijmachine hadden als bij de lidl thuis.
Nou ja ik denk dat als je niet lekker in je vel zit en dan werkdruk voelen wel met elkaar te maken heeft. Maargoed, we kunnen niet in haar hoofd kijken natuurlijk, wie weet voelt ze zich er nog steeds niet lekker bij om weer naar 3 vlogs per week te gaan. Denk niet dat het uit luiheid is ofzo, maar da’s ook maar een aanname natuurlijk.
Denk overigens wel dat ze gewoon weer vlogmas gaat doen met hoeveel plezier ze altijd uit kerst en die hele vlogmas intro haalt, maar indd misschien niet iedere dag een vlog? We zullen zien
Mijn partner vanmiddag “misschien zijn het wel gewoon mensen die graag camouflage dragen”
Ik “ben je echt zo naïef of ben je gewoon dom?”
Ik heb nu even dit bewijs onder zn neus gewreven dat dit geen gezellige vegans waren die een blikje bos ijsthee kwamen kopen.
Enge lui