Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Wow, ik zie/besef nu dat Isa Kriens echt Isa Kriens heet. Ik dacht dat het weer zo’n slechte forum vernoeming ala Foefgloss van Isa Greens was.

26 likes

Ik vraag me dus regelmatig af wat Bonnie de hele dag doet. Want ja, ze neemt video’s op en edit die, maar ze neemt zo vaak vakantie (ook met elk seizoen een week vrij, geen zondagvideo’s in augustus, een maand op interrail)? En ik vind het ondertussen echt irritant worden dat die vlogs zo erg achterlopen… We krijgen in principe maar een maand herfstvlogs en dan begint vlogmas alweer. Beetje jammer, want ik vond haar herfstvlogs altijd het leukst.

3 likes

Ik denk die dingen die bijvoorbeeld Mascha ook doet en wij niet zien. Werk achter de schermen. Maar ik ben ook wel benieuwd ja

1 like

Ze heeft wel eens gezegd dat ze sowieso 30+ uur per week werkt en dat geloof ik in haar geval ook wel. Ze steekt echt veel tijd in de edit van haar video’s en volgens mij ook in haar campagnes. Toen ze nog dagelijks vlogde filmde ze heel vaak dat ze gewoon aan het werk was achter de computer.

En zo vaak vakantie valt toch ook wel mee? Ik vind het juist goed dat ze haar grenzen aangeeft wat dat betreft. Ik denk dat Bonnie het allemaal slim en goed geregeld heeft qua werk.

10 likes

Ik kan me er bij Bonnie ook eigenlijk helemaal niet zo aan storen. Vind haar vakantievlogs juist heel erg leuk en ik kijk veel liever daarnaar dan een vlog die ze ‘moet’ opnemen waarin ze alleen maar bezig is met editten enzo.

Vond het bij haar juist irritant toen ze bijvoorbeeld dagelijks vlogs uploadde dat de vlogs alleen maar over het vloggen gingen.

16 likes

Ja en zegt zelf dit in haar stories. Uiteindelijk gaat het haar vooral om leuke videos afleveren en niet alleen maar een opname van het dagelijks leven.
Schermafbeelding 2021-09-29 om 21.32.29

18 likes

Ja dat is eigenlijk sowieso wel tijdrovend. Hierboven maakte ik een vergelijking met Mascha maar Bonnie steekt waarschijnlijk veel meer tijd in editen

3 likes

Ja en bij Mascha edit Gregor ook een groot deel van de video’s en de zaterdagvideo’s doet een editor, Bonnie doet alles zelf toch?

3 likes

Idd, ze doet voor elk ander soort video alleen al een andere intro dus dat laat wel al zien dat er meer wordt over nagedacht en meer tijd inzit dan gewoon wat knippen

1 like

Wat ik vooral bizar vond om te horen in Lotte’s laatste vlog is dat ze nog nooit een manicure of pedicure heeft gehad? Niet gek natuurlijk voor een ‘normale’ mens, maar wel als je al 10 jaar blogt/vlogt over beauty? Zouden ze haar dat echt nog nooit aangeboden hebben?

Als ik beautyblogger zou zijn, zou ik het wel weten. Zou echt elke maand schooien voor een massage, beautytreatment, waxbeurt, manicure, etc in ruil voor een tag op insta oid. :sweat_smile: Lijkt me heeeeerlijk

Moet zeggen dat ik bij weinig mensen dat zie. En als mensen een manicure hebben dan is het bij mensen die ze kennen vgm en dan betalen ze er voor. Misschien heeft die branche niet zoveel reclame nodig haha

2 likes

Maar die maakt ze niet zelf! Daar huurt ze iemand voor in

1 like

Maar dan nog denkt ze er wel over na en probeert ze van het geheel iets leuk te maken

Bonnie maakt echt wel werk van haar vlogs. Vaak zit er ook muziekjes in verwerkt etc. En ook wel humor, ik moet vaak wel lachen wanneer Nick even staat te gapen of te dagdromen op de achtergrond ofzo ze dan even inzoomd bij wijze van grap. En ik hou echt van lange vlogs, Zoe’s vlogmass video’s zijn vaak rond de 30 minuten en ik geniet daar echt van.

2 likes

Mayra Louise (Happy Is Not A Dress Size) plaatst iets over vrouwen en DM’s, ik denk bij haar ex? Als verwijzing naar een eerdere story, maar die is al weg. Weet iemand waar dat over ging?

1 like

Haar ex en de vader van haar kind is 5 maanden na haar bevalling vreemd gegaan met een toentertijd volger van haar. En toen hun relatie uiteindelijk op de klippen liep, zijn er blijkbaar een paar van die dames uit haar scene (bodypositivity) op hem gedoken. Dit zijn vrouwen waar zij goed contact mee had via DM, vaak heeft gepromoot in haar stories met teksten als “deze vrouwen moet je echt volgen!”. Zo zielig voor dr, ze heeft er zo te lezen nog veel last van.

10 likes

De intro van deze vakantievlogs heeft ze gewoon zelf gemaakt hoor.
En die intro’s van haar normale vlogs zijn inderdaad door een ander gemaakt, neem aan dat ze zelf graag toffe intro’s wilde hebben die ze zelf niet kan maken omdat ze zelf geen animator is obviously, dus dan werk je inderdaad met iemand anders samen.

1 like

Jeetje, wat kut van die vent. En voor die volgers heb ik gewoon echt geen woorden. Mensen zijn zo schaamteloos, echt walgelijk. Kan me voorstellen dat dat allemaal behoorlijke trust issues oplevert, pffff.

Waren ze toen al niet uit elkaar?
Nog steeds heel vervelend voor haar etc maar dit benoemde ze zelf op insta

1 like

Ook, gister gaf ze (volgens mij voor het eerst) aan in stories dat hij ook is vreemdgegaan.

1 like