Ook onverklaarbare klachten door het vaccin?
Probeer dan een EMB test…. Ugh😞
Ze hadden volgens hun eigen insta een belastingschuld van 200.000 eurie (door corona want lockdowns enzo zeggen ze). Die zijn ze dan ook weer kwijt. Lekker bedrag voor een schone lei
@Brooklyn iets zegt me dat deze mensen nada om de zorg geven.
En gratis een nieuwe reputatie als extreem-rechts wappiehol.
Op Twitter zijn ze ook allemaal heel boos dat het AD deze foto heeft geplaatst, want dit vinden ze ‘misrepresentatie’ en ‘ze hebben deze mensen direct weggestuurd’. Maar ik snap niet waar ze nou boos om zijn, dat het nu lijkt alsof ze allemaal anti-nazi en anti-facist zijn? Is dat een probleem?
Een slechte afzetmarkt is ook een afzetmarkt
Wait what… dit zijn antifascisten die daar juist naartoe waren gekomen als tegenprotest tegen de aanwezige nazi’s, maar de pro-Waku mensen beweren dat zij deze mensen hebben weggestuurd? Of dat de politie ze heeft weggestuurd ofzo? Wat is er gebeurd met ‘vrijheid van meningsuiting’?
Heel stereotype gedacht maar 3/4e van de mensen die ik daar zag leken me niet echt types voor een vegaburger zeg maar…
Yes, want deze mensen waren “vast ingehuurd”, “alleen daar om onrust te veroorzaken” en “de enige met mondkapjes, dus sowieso undercover antifa”
De politie stond op een geven moment naast ze aan de overkant van waku waku (bij tivo dus), maar die hebben ze niet weggestuurd.
Is je als restaurant niet houden aan de corona regels, het nieuwe je hele toko in de fik steken en geld vragen aan de verzekering.
Zo kom je wel makkelijk uit de schulden met een beetje zielig doen.
Haha het was ook antifa, die zich totaal niet als undercover wilden opstellen. Ik herken een van deze mensen (niet op basis van deze wazige foto by the way). Wat een verwarring allemaal misschien snappen ze niet dat mensen met felgekleurd haar die vegan zijn tegelijkertijd anti-nazi kunnen zijn, omdat ze dit zelf allemaal op één hoop gooien. Of dat vegans ook kunnen kiezen voor het dragen van een mondkapje om andere mensen te beschermen
Dit is echt weer het toppunt van hun denkvermogen hoor. Mensen kunnen het niet met hun oneens zijn, dus zullen ze wel zijn ingehuurd?
Het is een soort huwelijk van principieel extreem links en boos extreem rechts voor de deur van waku waku, heel vreemd.
Er staan ook bunnikside lui die normaal een hekel hebben aan alles wat vega is die nu voor een restaurant protesteren waarvan de eigenaar beweert dat het “op een hoge frequentie van liefde vibreert”
Heel interessant allemaal (lange Frans gif)
Mag ik een linkje van een tweet over dat het “undercover” antifascisten zouden zijn, ik wil even lachen en het naar mensen doorsturen maar kan het niet direct vinden
Moet je ff op de hashtag wakuwaku zoeken op Twitter, kom je er zo 100 tegen haha. Ik heb geen link naar een specifieke tweet.
Oh ja maar die is zo trending dat ik het niet tegenkwam. Ik zoek wel even verder wanneer ik er zin in heb haha
Maar op die foto lijkt het alsof ze de coronatoegangspas facisme vinden, maar het is dus juist een tegenprotest?
Wat een verwarrende tijden leven we in hè!
Het is ook echt absurd om te zien hoe mensen het opeens hebben over een idyllische wereld zonder discriminatie en tirannie in de comments van wakuwaku.
Terwijl diezelfde mensen er geen zak om geven wanneer het gaat om zaken die er echt toe doen, maar “het hen niet raakt”. Staan wrshcnlijk voorop om te roepen dat zwarte piet moet blijven😡
Zo is waku waku niet rolstoeltoegankelijk en hebben ze geen menukaarten met braille. Ze hebben duidelijk geen enkel probleem met medische discriminatie, tenzij ze ineens mogelijk omzet mislopen.
Ja de antifascisten staan daar tegen de aanwezige nazi’s
Ik snap je verwarring wel aangezien extreem-rechts de term ‘fascisme’ ook heeft gekaapt
Martin mantelnwerd volgens mij al eerder gequote, maar dit is ook wel treffend over dergelijke loze anti discriminatie kreten.
Ik ga stuk om die hartjes. Alsof Alwin het geschreven heeft.