Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hm ja ze is de combi met de moeder i guess maar ook die klopt niet helemaal dan

28 likes

Hahaha echt open je ogen mensen :joy::joy:
Manon en dwayne hadden het natuurlijk al lanngggggg door. Maargoed nu brengen ze ons op het pad der verlichting.

16 likes

Ja Paulien post ook al maanden wappie dingen (inclusief dingen van Thierry). Mijn hele beeld van hun twee is nu anders. Vond het leuk om hun video’s te kijken, maar kan echt niet tegen die ‘domme’ onwetende posts van hun.

10 likes

Wat ik wel bijzonder vind dat influencers altijd zo vel mogelijk weg blijven van politiek en zelfs heel grote wereldproblemen nooit benoemen. En als het gaat over corona ze denken halve politici te zijn en degelijk onderzoek te hebben gedaan.

34 likes

Ik moet die discussie van gisteren eigenlijk negeren, maar het triggert me blijkbaar zo dat ik toch ook nog even wil reageren.:sweat_smile:

Discussie over Lotte: ik vind de sfeer op dit forum zo negatief worden. En dan vooral door die betweters die denken te “bepalen” wat je wel en niet zou mogen zeggen. Ik kijk zelf ook minder graag naar de vlogs van Lotte, door haar levensstijl nu en dat gegiechel/gezuip. Maar tuurlijk mag Lotte haar leven leiden zoals ze dat zelf wil, maar ze kiest er nog steeds voor om haar leven online te delen en dan kan het nou eenmaal zo zijn dat mensen afhaken met kijken. Dat mag best gezegd worden vind ik en dat is heel wat anders dan hele persoonlijke vragen direct onder haar video te zetten.
Laat iedereen nou gewoon zijn eigen mening hebben, daar is dit forum inderdaad voor.

Bevalvideo Julia: ik vond het een hele mooie en interessante video en snap niet goed dat mensen er zo panisch over doen. Juist dat ze zo duidelijk en realistisch filmt kan ik alleen maar waarderen. Wil niet zeggen dat ik mezelf ook zo op het internet zou willen zetten, maar bij anderen vind ik het wel mooi om te zien.

Oké, back to leuke berichten!

9 likes

Oke baas. Wilde net een niet leuk bericht komen posten. Maar helaas

63 likes

:exploding_head:

18 likes

Deze bepaling mis je nog.

11 likes

Haar zoon Persil :skull:

7 likes

Volgens mij spreek je jezelf nu tegen

In het eerste deel zeg je dat iedereen z’n mening mag delen.
In het tweede deel zeg je: ik snap niet waarom iedereen zo panisch doet. Mensen mogen toch ook hun mening daar over delen dan?

Vervolgens zeg je ook nog: terug naar leuke berichten —> dus een negatieve mening en dus negatief bericht mag niet, maar iedereen moet vooral z’n mening kunnen delen :crazy_face:

9 likes

Haha ja mensen afzeiken omdat dat zo lekker anoniem kan op een forum is inderdaad veel positiever dan mensen die daar iets van zeggen.

12 likes

Toch fascinerend hoe dit soort mensen zich nooit uitspreken als er letterlijk mensen doodgaan en onderdrukt worden want “positive vibes only :heartbeat:”, maar als een restaurant dat de wet overtreedt moet sluiten moeten we ineens ‘upspeaken’

71 likes

En mooi negeren dat het restaurant naast dit restaurant dicht is gebleven omdat het niet veilig was. Waar blijft de fundraiser voor hun?

Kwamen deze mensen maar altijd op voor het verbeteren van de toegankelijkheid van openbare plekken.

22 likes

Gaat dat achterlijke restaurant ook de bakken overheidsgeld die ze hebben gekregen tijdens Corona terugbetalen of

49 likes

Tot ze het zelf meemaakt, dan piept madam wel anders. Ik neem Manon en haar zus Paulien echt niet serieus meer.

8 likes

Ze hebben inmiddels dus meer gecrowdfund (200.000) in 2 dagen dan dat ze in 1.5 jaar aan overheidssteun gekregen hebben. Coronaverzet is blijkbaar een goed verdienmodel.

11 likes

Wat gaan ze dan met dat geld doen? Kunnen ze beter doneren aan de zorg.

19 likes

Je kan veel van wappies zeggen maar ze zijn wel gul

67 likes

Ze “gaan op zoek naar een plek in de nieuwe wereld” aldus de gofundme.

En hebben 200k belastingschuld volgens de eigenaren, dus komt vast van pas. Maar dat was voor de sluiting ook al, en wordt niet vermeld in de gofundme, dus :woman_shrugging:

10 likes

Ze bestaan ook nog geen 3 jaar :cry:

11 likes