Het is luxer als een halve kaassoufflé dus why not.
Nou ik denk oprecht dat als ze een kaassoufflé in een vliegtuig zou krijgen ze spontaan klaarkomt van geluk. Of een Kaastengel
Of nog beter: een tomatensoepie met kaasstengel. Dat zou zorgen voor heftige turbulentie.
Ik ben ook zo het ís toch ook bijzonder (ook al is het niet bijzonder) dat je binnen een paar uur gewoon in een heel andere omgeving en ander land bent. Ik vind het ook altijd helemaal een beleving dat ik ‘s ochtends nog uitgebreid heb ontbeten en rondgewandeld ergens in een heel ander land en ‘s avonds ineens in m’n eigen huis m’n avondeten eet. Ik hoop eigenlijk dat ik die verwondering nooit kwijtraak.
Ik vind het ook wel lief eigenlijk. En als een land een heel andere sfeer heeft dan Nederland, dan heb ik het ook wel. Ik moet alleen altijd een beetje lachen omdat mijn moeder het brengt alsof we opeens weer thuis waren en niet net 10 uur in een auto hebben gezeten.
Ik heb zelf heel vaak (dit klinkt echt idioot I know) dat ik wegga met de auto en als ik dan terugkom en ik m’n huis in de verte zie dat ik heel even denk “Hey, er is niemand thuis” omdat ik de auto niet zie staan…terwijl ik er zelf inzit.
Uhhh weet niet of dit iets met t onderwerp te maken heeft maar moest eraan denken whaha.
Ik vind dat echt het allerkutste gevoel, dat je Savonds weer in je eigen poepsaaie omgeving bent.
True, true, maar andersom dus ook: zo ben je nog je koffer aan het inpakken en nog even met iemand aan het afspreken thuis en zo loop je op dezelfde dag door de straten op zoek naar de leukste kroeg van een heel ander land.
Haha ja, een beetje weemoedig. Kutgevoel.
Ik heb dit ook! Ik heb ook wel eens dat ik iets meemaak met m’n vriend samen en dat ik dan denk: oh dit moet ik zo echt aan m’n vriend vertellen! Terwijl hij er dus gewoon bij is. Beetje in dezelfde categorie haha. Sorry voor de offtopic
3 weken op vakantie lijkt me zo heerlijk. Dan ga je er echt tussenuit. Kan mij goed voorstellen dat thuiskomen dan onwerkelijk voelt. Het is zo’n grote luxe om te kunnen en mogen reizen. Vind ik zelf ook vaak bijzonder als ik nog in het buitenland ben, dat dat gewoon kan. Zo vanzelfsprekend is dat nog steeds niet. En als het moet, ben je binnen max 12u weer thuis terwijl je honderden (soms duizenden) kilometers hebt afgelegd.
Net even 3 insta accounts afgegaan voor alle foto’s van de over-the-top bruiloft van #thekleinenbergs. Love it. Hoop dat er nog een uitgebreide video komt.
Als je dat leuk vindt, moet je zeker ook naar in the frow haar huwelijk kijken. Dat was fantastisch, verschillende jurken, mooie looks, schoenen, prachtige locatie.
Ben zo blij dat ik haar niet meer volg.
Hella stelt echt nooit teleur, wat een perfect plaatje altijd
Ik vind het wel lief eigenlijk. Zij kan zo tevreden zijn met de kleinste dingen. Ook wel mooi om te zien hoe verschillend luxe is voor iedereen.
hebben jullie het verhaal van manon tilstra gezien? het verbaast me echt niet dat zij wappie is
Ze is wel 10 jaar te oud om een zoomer te zijn