Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Maar geef ff toe, bij jou is het wel vaak bot doen om het bot doen. Niet erg hoor maar own het dan

3 likes

Dat snap ik en geef ik je gelijk in. Wat ik persoonlijk weleens meegemaakt heb is dat sommige maar door blijven gaan met hun mening doordrukken dat ik er dan gewoon niet meer op reageer. Maar het is ook vaak een kwestie van een goede emoticon erbij plaatsen. Soms worden ook grappige of sarcastische comments veeeeeel te serieus genomen.

2 likes

Nog steeds? Ben volgens mij toch wel heel erg gedimd met mijn botte opmerkingen. Dat was vooral in het begin. En eerlijk, soms hou ik er inderdaad van om de boel een beetje op te jutten. Maar voor mijn gevoel doe ik over het algemeen gewoon gezellig mee? (En dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch of bot!) :blush:

2 likes

Ja dit. Toen ik Lotte leerde kennen was ze juist zoals ze nu is. Ze is eerder nu weer haar oude zelf en in haar relatie juist erg veranderd.

@madeliefje ze is niet “tegen” ‘s avonds op straat zijn, ze heeft ‘s nachts iets super traumatisch meegemaakt?? Beetje kut om het zo te zeggen :woozy_face:

41 likes

Wow, heftig!

26 likes

:joy: taal en ik hebben het moeilijk

10 likes

8 likes

Nee dat mag je niet

30 likes

Ja wtf bezielt mensen om dat soort shit te commenten

12 likes

Wat een bemoeial :joy::joy::joy:

1 like

Ze drinkt in de vlog van vandaag champagne hoor, alvast een waarschuwing voor degenen die de grond onder hun voeten voelen wegzakken van shock en verraad.

33 likes

Ik ben echt sprakeloos nu

Mensen zijn nu eenmaal (te) nieuwsgierig en brutaal. Dat is denk ik ook een valkuil voor een vlogger, wanneer je alles deelt willen mensen ook alles weten. Niet dat ze het een donder aangaat waar hij wel of niet eet, maar dat zulke vragen komen verbaasd me niet.

2 likes

Echt helemaal van t padje die meid

3 likes

Ik vind vloggers zoals Joanna Jinton, hannahleeduggan, Isabel Paige en Carrie Rad leuk om te volgen maar nu vroeg ik mij af, zijn er ook soortgelijke vloggers maar die wonen in Schotland? Ik zou vorig jaar naar Schotland gaan maar er kwam natuurlijk wat tussen (C) en ben nu momenteel ziek… dus zit voorlopig niet in de planning, maar lijkt mij dan leuk om op die manier meer van het land te zien. Iemand aanraders?

1 like

Ohnee hoe overleefd een volwassen man als een vrouw niet voor hem kookt.

27 likes

Toch even checken of ze haar vrouwelijke taken doet :sob:🥲

3 likes

Bonnie die 3 weken op vakantie is geweest: ‘zo ONWERKELIJK om weer thuis te zijn’

:joy::joy::joy:

35 likes

De meid is wel extra ja :joy: Ook die post over tomatensap in t vliegtuig, dat vind ze luxe whahaha.
Nouja weetje, ik kijk veel liever naar iemand zoals haar die alles zo waardeert in t leven dan influencers waarvoor alles ‘gewoon’ is geworden.

35 likes

Haha, mijn moeder is ook zo. Als die terug is gekomen van vakantie zegt ze minstens drie keer: ‘Raar hè, dat we nu weer thuis zijn. Vanochtend waren we nog daar en nu zijn we gewoon weer thuis, zo gek.’

De magie van reizen is real.

94 likes