Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik moet nog zeker twee weken wachten voor de tweede. Heeft niets te maken met mentaliteit. En met die oplopende besmettingen telt gewoon elke dag. Je wil het groter maken dan het is.

3 likes

In deze video zit juist geen spon? Benoemt ze ook aan het begin en staat in de beschrijving. Wel affiliate linkjes inderdaad maar dat kunnen jij en ik in principe ook doen.

7 likes

Die affiliate links heeft ze altijd al gehad en is ze ook altijd open over geweest, heeft niks met die manager te maken

2 likes

Of blijf gewoon van andermans spullen af? Vind het ergens een beetje victim blaming om te zeggen dat hij niet met zijn logo rond moet rijden en de auto maar beter op slot had moeten doen.

54 likes

Love Bram z’n vlogs maar heel irritant dat 'ie in bijna elke vlog even moet vermelden dat 'ie vroeger in een band zat. Goh je meent het

Hij teert daar nu nog steeds op terwijl 't niets voorstelde

3 likes

Nouja opzich waren ze wel ‘groot’ en met veel buitenlandse optredens. Maar ben het met je eens dat het op een gegeven moment klaar is

3 likes

Oh ik vond dat wel meevallen haha, in dat genre misschien maar volgens mij vonden ze zichzelf gewoon vooral heel groot en goed :’)

@lisaanna maar dat shows uitverkocht waren zegt verder toch niets?

Only Seven Left was best bekend toch een tijdje. Ze stonden regelmatig in de hitkrant en sommige shows waren ook gewoon uitverkocht.

Zou Bram ook niet een deel van zijn volgers te danken hebben aan OSL? Fans van vroeger nog. Dat hij het daarom zo vaak benoemt.

Edit: @Stjerne zegt ongeveer hetzelfde al haha.

3 likes

Wel dat ze toen fans hadden toch. Neem aan dat mensen die ergens een kaartje voor kopen, de muziek goed vinden en fan zijn van de band.

Ja uiteraard, ik bedoelde ook niet “eigen schuld dikke bult” maar toch snap ik niet dat hij met duizenden euro’s aan spullen zijn camper niet beter beveiligt? Hij nodigt wel altijd iemand uit in zijn huis voor als hij weg is, omdat er al eerder (meerdere keren?) is ingebroken in zijn huis. Ik had gewoon van hem verwacht dat hij super voorzichtig zou doen en extra voorzorgsmaatregelen zou nemen.

1 like

Het is gewoon klote als zoiets gebeurt en de reflex van iedereen is: ‘maar waarom rij je dan ook rond in een camper met stickers of heb je je spullen niet in een kluis gedaan’. Terwijl het nier zijn schuld is dat zijn spullen gejat zijn.

3 likes

@Xiomara ik was diehard OSL fan. Reisde het hele land door om ze te zien en na afloop een biertje met de bandleden te drinken haha. Fantastische tijd! Ik ken Bram dus ook uit die tijd en volg hem daarom ook. Ik kijk af en toe een vlog

11 likes

Ik vind t ook random dingen die er bij Enzo gejat zijn. Wat heb je nou aan een vishengel. En hoe jat je die nou casual.

3 likes

Die vishengels van Daniël zijn iets van 800 euro per stuk :sweat_smile: In een drukke straat, hiding in plain sight?

1 like

Oh in dat geval
 weekendje hengels jatten it is!

Nee grapje wat een achterlijke prijs voor zon ding.

9 likes

Moet je eens naar wielrenfietsen kijken

1 like

Moet je maar net weten ook, jeetje.

1 like

Ja Daniël heeft hele dure visspullen idd haha, hoorde ik toevallig nog in een vlog gisteren ofzo. Snap ik ook wel want volgens mij is dat zijn werk(?). Enzo zijn visspullen waren vast ook niet cheap.

1 like

Tuurlijk, maar het is wel eikelig om met al dat geld wat hij heeft, geen inbraakalarm en systeem in zo’n camper te laten installeren. Zie dat hij ook een shiny rode scooter achterop heeft en t zijn 4 jonge blonde mensen die met vlogcamera’s en dure telefoons die camper uit lopen
 Dat valt gewoon op voor mensen met kwaad in de zin.
Ik kijk wel eens ‘vanlifers’ en de mensen met dure dingen in hun camper/van ivm werk hebben ook allemaal een supergoed systeem (en is niet eens zó duur ook) incl meldingen op je telefoon en keihard alarm wat afgaat als er iets wordt geforceerd. Er wordt zo vaak gejat uit auto’s en campers, vind dit net een beetje hetzelfde als je tas achterop je rug open laten staan met een dure camera erin terwijl je op de Ramblas loopt. Tuurlijk is het de schuld van de dief maar ik vind het wel fucking naïef dat je niet beter oplet.

21 likes

Ik had aan begin van de vakantie verwacht dat die scooter genakt zou worden tbh.

7 likes