Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik zou denk ik dat überhaupt niet gefilmd willen hebben, of in ieder geval niet vanaf die hoek, er wordt gewoon recht d’r foef in gefilmd?? Maar ja ieder zijn ding inderdaad. Hoe oud is ze eigenlijk?

3 likes

Ik snap wel wat je bedoeld met wennen. Ze is een andere Lotte dan voorheen. En dat is helemaal prima, want ze oogt nu wel vrolijker en onderneemt meer. Maar persoonlijk boeien haar vlogs me niet meer, dus heb besloten om haar te ontvolgen en niet meer te kijken naar haar vlogs. Maar dat heb ik wel vaker gehad met andere vloggers. Soms ‘ontgroei’ je mensen ook gewoon.

3 likes

Waarom vreemd dat haar vulva te zien is als ze in bad ligt te bevallen dan? Letterlijk bij zooooveel pregnancy shoots zijn mensen ook vrijwel naakt? Of zie je de venusheuvel etc. Waarom is dit anders? Waarom zou dat geblurred moeten worden als zij het schijnbaar geen probleem vindt?

39 likes

Nouu daar zit toch wel een verschil tussen? Ik zou bijv best eens een mooie sfeerfoto -naaktshoot willen doen, maar ik hoef niet perse een shoot als ik op de wc naakt zit te poepen. Er zit een verschil in intimiteit, setting, gevoel etc.
Ik heb de video aangeklikt en direct weggeklikt toen ik zag hoeveel er te zien was, sta zelf op het punt van bevallen en vond het allemaal ff te confronterend. Het is ergens wel interessant natuurlijk, maar dan meer in de vorm van een docu of anoniem over de (medische kant) van een bevalling. Niet even voor de hele wereld ter entertainment ofzo? (ten minste entertainment is de reden dat ik vlogs kijk).

3 likes

Ja ik weet niet, vind daar niet echt een verschil tussen zitten. Er is evenveel te zien, lekker boeien of dat dan mooi geposeerd is of juist niet? Hoe dan ook zou ik zelf nooit naakt op het internet willen staan, maar zou niet weten waarom hier commentaar op moet komen maar op een naaktshoot niet.

1 like

Haar doelgroep is 15 - 25 jaar gok ik. Snap ergens wel dat het best fijn is als je zelf op jonge leeftijd zwanger bent en dan iemand hebt die open en eerlijk is over haar zwangerschap. Denk dat ze voor best wat jongens en meiden een voorbeeld kan zijn en ze er wat aan kunnen hebben.

Overigens snap ik niet dat hier wordt gezegd dat je haar vulva ziet, want dat is niet zo

12 likes

Die vulva boeit me overigens geen kut hoor (pun intended); naakt zou normaal moeten zijn. Ik doelde meer op de hele happening van een bevalling willen delen met de wereld. In 4K. Het is zo intiem.

9 likes

Vind vooral de tegenstelling in personas zo raar. Goed ik ga niet zitten kijken wat voor reacties ze allemaal plaatst op insta maar ze lijkt een heel ander iemand op insta vs Twitter. Volgers verliezen op insta is natuurlijk ook wel een meer een big deal dus handig om die kant een beetje te verbergen

1 like

Ik vind het een hele fijne bevalvideo zonder opsmuk. Dit is nou eenmaal hoe een bevalling kan gaan. Het is hard werken, ziet er pijnlijk uit en de baby komt uit je vagina. Vind het juist wel eens verfrissend dat ze lekker niks zegt over kaarsjes branden en edelstenen en haar beval playlist. En die heerlijke oprechte reactie van beiden als het kindje er eindelijk is, ik kreeg er tranen van in mijn ogen.

48 likes

Hier zijn wel meerdere mensen die iets over Lotte hebben gezegd. Ook mensen die mening felle over haar lichaam extreem showt of wel gezond is. Maar daar mag je wel over hebben maar niet zeggen dat je even moet wennen aan haar nieuwe vlogs? Kom op zeg, wat een flauwekul… ik heb genoeg hierop rond gelezen waar mensen wel en niet mening over hebben. Dit is toch een Youtube praat groepje, maar je mag niks over Lotte zeggen? :roll_eyes: Ik bedoel het niet slecht. Maar als je niks mag zeggen over Youtubers, waar is überhaupt dit voor nodig?

2 likes

Ik volg Lotte niet maar toen mijn relatie net uit was ging ik de eerste maand ook bijna elke avond na werk en in het weekend ergens heen om me maar af te leiden en die relatie was heel kort. Laat staan als je zo lang bent samen geweest.

16 likes

Vind Lotte’s vlog juist leuker geworden, kan alleen maar denken you go girl!!

12 likes

Ik heb geen reactie bij haar vlogs achter gelaten. Maar ik weet het wel, aan Lotte mag je niet komen of je krijg genoeg kritiek over je heen. Ik heb niks over haar relaties laten weten. Alleen dat ik moet wennen aan haar nieuwe vlogs. Dat ik het tijd moet geven. Dat er ook mensen hier voluit praten over haar ex vriend ( eerdere reacties terug) maar dat word wel met liefde omarmt! :heart:

Het is een bevalling?! Dat is nou eenmaal naakt. Ik vind het een hele realistische video. Je ziet ook geen vulva, maar venusheuvel maar goed. Als zij het chill vindt dat dit van haar online staat, dan is het toch helemaal prima. De video geeft gewoon een hele realistische/eerlijke kijk op een bevalling, en aan de ouders om te bepalen hoeveel ze daarvan willen laten zien (zij willen er veel van laten zien). En aan jou als kijker te bepalen of je dat wil zien of niet. Is het too much? Klik het weg.

Snap ook niet wat haar leeftijd oid hiermee te maken heeft.

45 likes

Ja , Lotte heeft vaak de weekboodschappen in haar vlogs. Ik heb het over een ding, alsof ik alleen voor de boodschappen kijk. :crazy_face:

Vond die bevallingsvideo echt super tof gedaan, heel realistisch. Als hoogzwangere intrigeert me dit enorm en vind ik het echt ontzettend interessant en mooi om naar te kijken (jaja, ook als het mij op korte termijn te wachten staat). En boeiend dat je haar venusheuvel ziet, de rest is gewoon geblurd. Ik zou het van mezelf niet zo online willen zetten, maar dat heb ik wel bij meer dingen die anderen weer dood normaal vinden haha.

8 likes

Ja ik vind de thumbnail alleen al spoilerwaardig eigenlijk

5 likes

Maar de comments gingen toch niet over “Lotte je bent een ander mens ineens; waarom!?”.

Ik had de vlog bekeken en hoewel ze in de vlog zelf zegt de vervolg vragen niet op prijs te stellen, gingen diezelfde mensen nogmaals onder die vlog reageren met; “ik vroeg alleen hoe jullie dit met de hondjes doen, ik mag dat toch vragen!” Wth.
“Woont Joey nou wel of niet thuis?” (Vlg mij ging iemand hier op het forum dat ook lopen benoemen). “Je ziet er heel verdrietig uit” Super triest

1 like

Klopt, je mag ook niks meer zeggen, goed samengevat

Precies dit. Naakt zou zeker in deze context niks uit moeten maken. Haar poenie, haar leven :relieved:

1 like