Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Love Sanne en Vera :heart::heart::heart::heart::heart::heart:

46 likes

Ik volg haar echt jaren lang online. Ik weet me niet beter dat ze een relatie heeft. Dat het nu over is en ineens omschakeling is van Lotte eerst en Lotte nu. Ja, Misschien moet ik daar meer aan wennen. Dat het minder huiselijk is, minder Lotte die knutselt of leuk haar boodschappen doorneemt. Wie weet komt dat wel terug!

1 like

Ja ik kan me voorstellen dat het voor trouwe kijkers even wennen is, maar mijn punt is meer dat het me sterk lijkt dat iemand zijn leven omgooit om iets te bewijzen aan kijkers.

1 like

Dus omdat jij even moet wennen aan dat iemand zich anders gedraagt na een relatiebreuk ga je er maar een hele analyse op loslaten? Weird

10 likes

Ik volg haar sindsdien ook niet meer. Snap het helemaal dat ze nu lekker alles doet wat ze voorheen minder/niet deed, maar ik vind het niet meer de moeite waard om haar te volgen.

Ik denk niet dat ik de enigste ben die zo moet wennen dat het niet de oude Lotte is. Ik hoor op dit forum ook dat mensen niet meer zijn geabonneerd. Of niet haar vlogs kijken meer omdat het een andere fase is. Ik kijk alsnog haar video’s, maar het is niet dat ik sta te springen om de vlog te kijken. Wie weet komt dat wel weer terug!

1 like

Hoe entitled klikt het niet dat je hier neerschrijft dat je moet wennen aan de “nieuwe” Lotte. Ja haar relatie is uit, ze is niet de eerste. Hoe zij ermee omgaat is haar ding.

50 likes

Zelfde als hier mss? Daarom zeiden mensen op een gegeven moment ook ‘laten we dat nou niet doen’

1 like

Ja maar dat is echt heel raar om te zeggen vind ik, zoals @Daelyss zegt nogal entitled. Het is gewoon niet echt relevant hoe jij of anderen zich voelen bij hoe iemand die je niet eens persoonlijk kent omgaat met een breakup.

2 likes

Wat hierboven staat bedoel je? Ja, kan het me goed voorstellen in dat geval. Het hoe en het waarom van de relatiebreuk is dan niet eens relevant maar de situatie waarin je al zo lang samen was en twee levens in elkaar verweven zijn o.a. door een gezamenlijk koophuis en dat je je daarvan los moet maken is zo heftig, je hele basis gaat op de schop en je moet zelf weer een nieuwe basis maken voor jezelf, plus alle rouwgevoelens (zit er zelf helaas middenin momenteel dus ik pluk dit niet uit de lucht). Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk en kut het is als mensen op internet dan ook nog eens gaan verkondigen hoe enorm zij wel niet moeten wennen aan dat jouw nieuwe leven/moeilijke situatie je content op YouTube zo verandert. Wat een gejank zeg.

15 likes

Ik snap echt NIKS van berichten zoals deze. Als mensen zulke reacties bij haar achterlaten snap ik wel waarom ze t heeft uitgezet, fucking frustrerend.

(Bovendien heeft ze ook al 100 keer uitgelegd waarom ze nu vaak van huis is, dus kijk je dan wel naar haar vlogs voor je met zulke conclusies aankomt zetten? Niet dat ze ook maar iemand een verklaring schuldig is waarom ze ‘anders’ is na het eindigen van een lange relatie…I mean Goddamn).

4 likes

Ik was inderdaad ook gaan kijken n.a.v. berichten hier en het viel mij ook op, naast haar blik op Corona, dat ze zo negatief over mensen praat terwijl ze altijd over positiviteit spreekt. Heb haar ontvolgd op Instagram, volgde haar vanwege de positiviteit maar dat is dus ook niet altijd het geval. Dat volg ik liever Vera

2 likes

Wie filmt dit? Haar vulva is gewoon meerdere keren in beeld als ze in dat bad ligt. Ik snap niet dat ze dat niet geblurd heeft in de edit.

6 likes

Gewoon überhaupt het feit dat je met heel je hebben en houden je bevalling online zet…waarom.

18 likes

Haha je stond wel (spreekwoordelijk) te springen om vlogs waarin ze haar boodschappen uitpakt? Ieder zo z’n ding zullen we maar zeggen😂

4 likes

Wow ten eerste wat intiem om dit openbaar te gooien en ten tweede dat ziet er pijnlijk uit

3 likes

Ze overwoog een thuisbevalling alleen omdat ze misschien niet zou mogen filmen in het ziekenhuis dus het verbaast me niks😭

4 likes

Ja het is heel… uh… intiem. Je merkt (vind ik) dat ze nog heel jong is in haar doen en laten, ook met zoiets. In een aantal stories gaf ze ook aan dat het zkh toestemming moest geven voor de video en dat ze iets moest ondertekenen, ze begreep totaal niet waarom en wilde de video zsm online hebben.

4 likes

Ik kan echt geen één reden bedenken waarom je dit met heel de wereld zou willen delen. Dit soort beelden wil je toch voor jezelf houden / voor mensen die dichtbij je staan? Ik zou dat laatste niet eens willen to be honest. :’)

Wat Massa gedaan heeft snap ik dan weer wel; de beelden van je medische bevalling met het ZH / artsen delen. Daar kunnen dokters en leerlingen van leren. Vind het echt ‘tof’ dat ze dat heeft gedaan.

Maar goed. Ieder z’n meug.

14 likes

Heb de video van Julia niet gezien maar bevallen is toch wel vaker in docu’s etc. vastgelegd? Zij uploadt het gewoon zelf :joy: Van al het vreemde op het www, vind ik dit nog een van de minst gekke dingen.

8 likes