Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Heb je met het leren helikopter vliegen ook gezien? Vond hem zooo vet

3 likes

Wat hysterischhhhhh lijkt wel een filmset

Lijkt me wel een goed feestje om bij te zijn trouwens. Als je dan toch zo nodig moet trouwen doe het dan zo :grimacing: iedereen ziet er fab uit

5 likes

Lijkt me ook zo leuk en chill dat iedereen op dezelfde locatie slaapt

5 likes

Wauw wat mooi zeg!

1 like

Lekker verantwoord ook weer dit :scream::roll_eyes:

5 likes

Dat grijze pak staat Gre echt goed. Compleet andere uitstraling heeft hij zo!

15 likes

Ja precies dit, ga zelf trouwen en als ik het budget had gehaf dan had ik het zo gedaan. Geef ze groot gelijk dat ze uitpakken!

2 likes

Ik ga stukkkk on die nieuwe video van Jessie

die badjas :joy: heerlijk die schijt die ze heeft

11 likes

Weet iemand waarom Lotte (liefslotte) de reacties op der laatste video heeft uitstaan? Ik zie er verder namelijk niks geks in en vond t juist een gezellige vlog.

Toen de reacties nog aanstonden toen ik de video keek stond er wel veel onnodig commentaar op haar/haar relatie dus waarschijnlijk daarom

1 like

Bevalvideo van Julia. Die vriend vind ik erg lief, schattig dat hij ook dat kettinkje had gekocht.

8 likes

Maar ze heeft geen relatie meer toch? Wat voor commentaar hadden mensen daar dan op? Klinkt heel naar iig

2 likes

Ja haar relatie die nu uit is bedoel ik

1 like

Aangezien het gister nog openbaar was. Ik zie niet vaak dat Lotte haar reacties uitzet. Dus het valt wel op! :slightly_smiling_face:Maar ik kan wel begrijpen dat mensen een mening hebben. Lotte is in mijn ogen een totaal ander mens ineens. Hun thuis is ook geen thuis meer, dan begrijp ik wel dat je daar zo min mogelijk wilt zijn. Maar krijg idee dat ze zichzelf wilt bewijzen voor de kijkers dat ze sociaal leven heeft met veel vrienden en veel leuke dingen doet. Het lijkt me juist een valkuil als je dan thuis komt, waar het geen thuis voelt. :pensive:

Ze heeft wel eens uitgelegd waarom ze niet uitgaat omdat ze eerder daar veel vragen over kreeg. ( jongeren jaren van Lotte haar YouTube kanaal) maar het is wel een omschakeling.

3 likes

Ik ben nog niet bij deze video’s van Julia. Maar ik vind haar persoonlijkheid zo leuk! :blush: Ik weet nog dat ik haar video’s keek toen ze net met Tycho had. Waren ze nog van die heerlijke jonge verliefde pubers ! Nu zijn ze gewoon ouders van een prachtige zoon! :sparkling_heart:

1 like

Ik kijk haar vlogs niet maar vind dit altijd zo’n storende uitspraak. Je bent weer alleen na een jarenlange relatie, het is dan toch niet meer dan logisch dat je andere dingen gaat doen?? Als ze wilde dat haar leven precies hetzelfde zou blijven zouden ze wellicht ook niet uit elkaar zijn gegaan.

30 likes

Jeetje ben toch eens gaan kijken op het twitter account van Edith van style has no size nadat jullie dat hadden gezegd. Maar ook wappie/corona-gehalte terzijde, voor iemand die helemaal body positive is, is ze wel heel judgy en gemeen ten opzichte van andermans uiterlijk.
Had ik toch niet verwacht eigenlijk…

25 likes

Ik zat toevallig vanmorgen ook te kijken op haar twitter en het viel mij ook zo op inderdaad. Vind haar echt een naar, gemeen en kinderachtig mens!

7 likes

Nou indd, had dat niet echt van haar verwacht ofzo, maar ben er ook op afgeknapt. Zo gemeen ofzo. Of misschien is het naar haar hoofd gestegen allemaal?

5 likes

Wel fan van deze reacties van Sanne en Vera:

109 likes