Jill liet eerder in een vlog weten dat ze heeft gebroken met haar vader, ik neem aan dat haar achternaam die van haar vader is dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Dacht ik idd ook al aan. Volgens mij is het ook niet haar tweede naam maar gewoon zelf opgelegd omdat ze het mooi vindt
Jaa toch een beetje teveel dit
Make up en haar vind ik wel mooi. Benieuwd naar de andere dagen dan, is het wellicht meer een traditionele jurk.
Edit: ooh ik zie op insta nu ook een andere foto, supermooi wel haar bruidsjurk!!
Maar wie probeert Noor iets te bewijzen? Ik ben duidelijk te simpel voor dit extravagante gedoe.
Doet me weer denken al al die types op Instagram die komen opscheppen over hun geweldige relatie.
Haha zo zuur. Waarom moet ze iets bewijzen? Zij houdt blijkbaar wel van het “extravagante”, en jij niet, kan toch. Ieder z’n meug.
Mag ze uitpakken voor haar bruiloft? Super veel mensen vinden het oprecht leuk om het zo groots te vieren voor henzelf. Raar dat je dat koppelt aan iets te bewijzen hebben. Misschien dat je zelf dingen doet om je aan anderen te bewijzen maar sommige mensen gunnen het zichzelf gewoon om die dag lekker te overdrijven. Het idee is immers nog steeds om het hopelijk maar één keer te hoeven doen. Lekker van nemen dan als je daarvan geniet en het kan veroorloven
Maar zij is ook in het dagelijks leven heel erg van de esthetics, dus ik kan me heel goed voorstellen dat zij hun bruiloft aan grijpen als de ultieme kans om uit te pakken. Het is ook niet per se aan mij besteed, maar ik vind dit juist heel goed bij hen passen en dus lekker eigen.
Vind de jurk enzo ook echt prachtig hoor, en ga later ook echt wel even naar die foto’s gluren👀 hoewel ik dat zelf ook nooit zo op insta zou willen zetten
Nou heb nou niet echt het idee dat zij dit voor henzelf vieren als ik eerlijk ben. Meer voor de buitenwereld. Niet dat daar iets mis mee is.
Hoezo niet? Omdat ze gasten uitgenodigd hebben? Foto’s gemaakt? Of die foto’s delen op instagram (wat overigens haar BAAN is)?
Wat een onzin. Alsof ze deze bruiloft en de mikmak NIET voor henzelf organiseren
haha deze reacties
echt een droom om paar dagen een kasteel te hebben met 3 paar trouwoutfits en te eten, drinken en dansen met mn familie en vrienden
voor helemaal niemand anders dan dat ik het ZELF leuk vind om het zo te vieren en me helemaal uit te dossen
Waarom denk je dat? Er zal sowieso rekening gehouden zijn met dat zij van mooi beeldmateriaal houdt, maar ik geloof dat er maar weinig mensen zijn die op de eerste plaats voor anderen en op de tweede plaats voor henzelf hun bruiloft zo extravagant vieren. Hoezo is dat zo verrassend om te doen? Ik ken zelf ook maar weinig mensen die nog net niet van de daken schreeuwen dat ze gaan trouwen.
Vind deze ‘doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg’ houding echt mood killing Alsof het zo vreemd is om jezelf groot, groter, grootst te gunnen. Er zullen zat mensen zijn die denken dat het een competitie is hoor, maar klinkt echt misgunnend om te doen alsof dat hoogstwaarschijnlijk de motivatie is om zo groots uit te pakken.
Ohh Mascha (en ook Gregor!) zien er heel mooi uit op die bruiloft! (Insta)
Die outfits van gregor zijn echt gaaf zeg!
Wauw inderdaad! Ik vind Gregors outfits ook echt geslaagd dit keer idd
Ik vind het waaaanzinnig, de hele aankleding, gewoon drie dagen lang met alle lieve mensen om je heen zoiets vieren. Als ik het geld had zou ik het ook echt zo doen.
#Thekleinenbergs doet me echt denken aan de Kardashians
Zou me ook niets verbazen als zij ooit een reality show krijgen
Vind alle 3 de outfits mascha zo goed staan! Ook zo mooi bij elkaar afgestemd met hun drieën.
Ja omg de foefs zien er echt goed uit!