Sander deelt denk ik beelden van de dag er voor. Ziet er echt prachtig uit!
Heeft ze iets te verkopen?
Noosh
Het was allemaal een droom, dus het is nep?
impopulair misschien maar heb echt zin in die weddingspam, love bruidsjurken en noor heeft volgens mij 3 outfits!!!
Kan niet wachten op de reisvlogs van Bonnie. Hoop alleen niet dat we over 3 weken nog steeds middenin die reisvlogs zitten.
En waarom heeft ze eigenlijk haar comments op insta beperkt?
Ze weet dat jij meekijkt?
Woah ze had zulk mooi lang, dik haar van zichzelf maar al dat kleuren heeft er nu voor gezorgd dat het echt heel dunnetjes oogt. Ze zegt ook zelf dat ze haar haar waarschijnlijk af moet knippen als ze weer naar haar originele haarkleur wil. Zonde
Verder is ze idd die Noosh lijn voornamelijk aan het verkopen
Misschien heeft ze geen zin om tijdens haar vakantie continu de comments te modereren.
Jill van Dooren heeft haar naam veranderd naar Jill Ruby. Wat is dat toch met die tweede namen?
Die beelden zijn zo veelbelovend, lijkt wel een of andere fancy awardshow. Volgens mij is het echt over the top maar als je het geld hebt lijkt me dit zo fantastisch. Tot in de puntjes is de boel geregeld. Noorâs make-up is ook echt zo prachtig! En die super dramatische walk down the stairs, de aankleding, de omgeving, het landgoed, de jurken: I love it!
Heerlijk, als je in staat bent om zo flink uit te pakken. Fantastisch dat een professionele cameraploeg het ook vastlegt om later nog tig keer te kunnen herbeleven
Ik houd echt van bruiloften. Ben nog nooit bij een Nederlandse geweest maar in onze cultuur is een trouwfeest echt niet burgerlijk. Eerder een soort festival met lopend buffet, open bar en als belangrijkste een goede dj. Was laatst nog naar een, zo leuk na 2 jaar zonder vanwege covid. Hoop dat er snel weer iemand gaat trouwen, is echt als uitkijken naar een festival
Nog even en ze verkoopt ook oliën
Oja, dat is idd eens stuk logischer
Lijkt me wel leuk om al die influencers twitchend met hun scrollduimpje hun fantoom telefoon vasthoudend te zien afkicken
Misschien om minder snel gevonden te worden in de zoekmachines als je zoekt op hun volledige naam? En Jill is ook niet echt een uitzonderlijke naam, dus met Jill Ruby is het toch specifieker.
Ik vind haar jurk echt niet mooi zitten bij haar borsten. Vind t sws niet zoân mooie jurk die korte, net zoân Santa Claus outfit achtig iets
Disclaimer haar jurk haar lefuh
Haar make up vind ik wel prachtig
Ben benieuwd of ze meerdere vlogs gaat maken. Vorige keer in de video âweer vloggenâ was het ook vooral een excuus om haar museumblunder te rechtvaardigen
Ik kwam om precies hetzelfde te posten hahahahaa
Omdat er heel vaak van die fake (seks) accounts reageerden. Alleen mensen die haar volgen kunnen reageren. Ze had dat ooit als tip voor andere influencers gedeeld in haar stories, nadat ze gek werd van die comments.
Ik vind het een afgrijselijke jurk