Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Misschien parkeerde ze eerst zonder te betalen. Die boetes zijn vrij prijzig.

16 likes

Amsterdam parkeren is no joke serieus😂

@Alpacamybags ze heeft het eerder in de vlog benoemt dat ze wel betaald maar dat het gewoon kneiterduur is om voor de deur van meetings te parkeren.

1 like

Betaald parkeren a 6 euro per uur tussen 6 en 23u is €102 per dag… Als ze gewoon bij haar huis parkeert

1 like

Haha ik snap dan dus echt niet dat je niet gewoon je auto bij een P+R zet en de rest met de tram/metro doet. Maar ik ben dan ook gewoon te skeer om influencer te zijn denk ik :sweat_smile:

12 likes

Tram/metro?? Uber voor ons Mo hoor.

1 like

Ja, dit deed ze; gewoon voor haar deur parkeren. Ze had echt torenhoge parkeerkosten vertelde ze in haar vlog haha.

2 likes

Ze parkeerde de auto toch daarom juist bij haar kantoor? En dan met de uber heen en weer

1 like

Ik denk oprecht dat mo niet chill met de metro of tram uberhaupt kan reizen. Zou het zelf ook niet willen als je hele tijd word aangestaard, herkend of aangesproken.

8 likes

Toevallig is de enige vlog die ik van Monica gezien heb dat ze ‘s avonds in een tram zat met een vriendin en toen in een lege tram met de conducteur mochten meerijden oid. Was denk ik een van de eerste berichten die iemand op egf over haar postte. Maar is way back dus is intussen wel het een en ander veranderd haha

1 like

Nou jongens, have fun straks.

49 likes

:joy:

Mooie trouwring wel, heel subtiel.

21 likes

Omg pictures will be there so sooon

2 likes

So soon!!!

8 likes

Ik las ‘suikerreclame’ en dacht ja dat is ook zo :woman_shrugging:t2:

3 likes

Respect voor Noor hoe ze alle bezoekende influencers verboden heeft om over de wedding te posten voordat zij het doet!

12 likes

Dat niet want het spul is sinds n tijdje suikervrij😂

Zouden die niet hun telefoon moeten inleveren? Zal sowieso een strikte no phone policy zijn. Vind dat overigens ook een prima regel op een bruiloft. Zo zonde als je een hoop geld neerlegt voor een dure fotograaf en alle foto’s lelijk zijn omdat iedereen constant met hun telefoon bezig is of zelf foto’s maken.

6 likes

Daar is het moment dan eindelijk hoor

4 likes

Ziet er wel echt heel mooi en tof uit op de foto’s!

7 likes

Anna Nooshin is “terug” met een video op YouTube