Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zoiets staat me ook bij inderdaad, maar ik volg haar al heel lang niet meer dus zou het ook niet meer weten

Maar soms zie je gewoon iets wat je moet hebben en dan is het alleen nog maar in grote maten en dan denk je “fuck it op een dag kan ze t aan” en dan vergeet je gewoon dat wat vandaag leuk is niet perse over 5 jaar leuk is en dat een 10 jarige waarschijnlijk minder geneigd is om aan te doen wat jij wil dan een baby 🥲 (ik heb 1 stella McCartney jasje wat met een beetje mazzel al over 2 jaar aan kan :sweat_smile::rofl:)

2 likes

Er is een verschil tussen stella mccartney en clownskleding.

4 likes

Bedankt voor je support want ik zei 1 jasje maar ik bedoel 2 :sweat_smile:

20 likes

Ik heb geen kind en ook geen op komst en heb een kindertrui van Stella mccartney omdat ik de poedels zo leuk vond dat ik hem moest hebben :joy: mijn toekomstige kind moet er maar mee leven

12 likes

Hoeveel geld zou ze hiervoor hebben gekregen?

6 likes

Is dit Sponticorvo? Die promoot je shit nog voor een tientje, volgens mij.

37 likes

Die meid lijkt soms echt zo veel op Mascha!

2 likes

zE DoOrBrEeKt hIeRmee TaboOes!!

1 like

Ik vind het sowieso een bijzondere keuze om een reclame te tonen over vaginale ongemakken met iemand die net bevallen is.

5 likes

Nja bevallen is een redelijk vaginaal ongemak :joy:

61 likes

Daarom juist. Daar gaat zo’n cremepje niet tegen helpen.
(Niet dat dat normaal wel iets doet)

5 likes

Die verbouwing video’s van Leonie ter Veld zijn dus een soort aaneenschakeling van haar insta stories met af en toe een shot van een normale camera? En elke scene praten ze aan elkaar met helemaal een apart opgenomen shot achteraf (hoe noem je dat) “hier gaan we dit doen, kijk maar even verder!”.

Heel irritant kijken vind ik dat, erg jammer. Ik snap dat vloggen niet je prioriteit is als je in een verbouwing zit en weinig tijd hebt maar ALS je dan een vlogserie wilt maken, zorg gewoon dat je wat meer beeld hebt die je op het moment zelf even aan elkaar praat. En zet een paar keer een timelapse camera neer. Maar een aan elkaar geprate samenvatting van insta stories is zo stom.

5 likes

Ik vind Zeki zoooooo leuk en schattig. Ik heb dit echt NOOIT bij influencer kinderen maar dit jongetje is zo geweldig💘

14 likes

Vind het ook echt een leuke en lieve naam. Moest er in het begin even aan wennen omdat ik het nog nooit gehoord had maar vind het nu echt leuk🥰

1 like

Wow, da’s kort door de bocht. Tegen vaginale droogte bijvoorbeeld helpt een crème toch echt wel hoor. En wat zij vast heeft zijn crèmes die de symptomen van schimmelinfectie en bacteriële vaginose verzachten?

2 likes

Oh sorry ik dacht dat het een soort lactacyd was :slight_smile:

Sterker nog, ik kreeg samples van deze producten mee in het geboortepakket bij mijn ziekenhuisbevalling.

2 likes

Al een paar weken loopt Frenky met flesjes vitamine water rond in de vlogs van Nienke Plas zonder sponsor disclaimers en nu verschijnt er op haar insta een ad. Al die weken heeft ze dus haar kind gebruikt om sluikreclame te maken.

7 likes

Holy shit, Mo heeft nu een paar weken parkbee en zegt dat ze al 2800€ heeft bespaard :flushed: hoeveel parkeerkosten had ze dan in godsnaam daarvoor?

3 likes