Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik vind het altijd zo gek dat roosmarijn vaak best wel uitgesproken kinder kleding koopt wat haar dochter nog lang niet aan kan. Ik kan me gewoon nirt voorstellen dat een kind van 10 op die kleding zit te wachten. Tenzij het dan hip is ofzo

4 likes

Zou het meeste niet gewoon voor de vlog zijn en daarna doorverkocht worden?

1 like

Ik weet niet of meer mensen haar hier volgen maar Marloes is bevallen!

37 likes

Ik vind hun huis en nieuwe tuin echt zo tof! Ze zijn zo creatief met dingen zelf from scratch maken en klussen :heart_eyes:

20 likes

Had het ook gezien. Zo zou balen als ik maar 6 dagen van m’n verlof zou kunnen genieten

1 like

Sowieso een geweldig huis! Lijkt me heerlijk om alles nieuw te kunnen inrichten.

Dat kind van Mert en Teske :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

30 likes

Wat leuk dat Jiami is gaan studeren. Ze komt sporadisch voorbij op YouTube maar ze schijnt vorig jaar ook al bezig te zijn geweest. Computer science, hoor je ook niet vaak maar is wel tof. En ze heeft al een laptop spon. Ben benieuwd of ze meer video’s gerelateerd aan haar studie gaat maken nu.

8 likes

Oh wat leuk! Zij was toch ook helemaal into coderen en programmeren?

1 like

Wat leuk dat ze dat toch is gaan doen! Ik vind youtubers sowieso altijd veel leukere content hebben als ze gewoon een studie doen of een “normale” baan hebben ipv fulltime youtuber.

20 likes

Hahaha ahhh die stories van Josh… Alexis heeft het boek van Rutger en Thomas over hun hond gekregen, maar doordat er een oa een bal in het pakketje zat dacht ze dat ze een echt hondje zou krijgen. Helemaal verdrietig :pleading_face:

19 likes

Jaa zo sneu! Dan realiseer je je weer hoe een kinderhoofd werkt. Wel heel lief dat ze een keertje echt met Paco mag gaan knuffelen

10 likes

Ik heb net ‘ik durf het bijna niet te vragen’ gekeken. Mooi hoe mascha zegt dat bij haar alles echt is en dan op het einde dr meest neppe lach doet (zoals ze dr vlogs afsluit). Vond de aflevering nogal beperkt qua diepgang, maar het programma is ook wat kort daarvoor.

4 likes

En dat daarna Jessie in beeld komt die zegt dat influencers die zeggen dat ze helemaal echt zijn liegen.

24 likes

Ik vond het jammer dat mascha haar ‘ik ben humble maar ook de expert’ stem opzetten en algemeen antwoord gaf.

Kende dat kindje en twee dames ook helemaal niet.

3 likes

Het is dus een “three-day wedding” volgens Noor in een van haar laatste stories. :woozy_face:

Is heel gebruikelijk voor bruiloften in het buitenland. Dag 1 arriveren, welkomborrel en diner, dag 2 de bruiloft met ceremonie, diner, feest etc en dag 3 ontbijt/brunch en weer naar huis

12 likes

Ohja, helemaal niet bij stil gestaan. Klinkt logisch ja!

Nu de grote vraag, komt Monica ook? (Denk t niet) dacht dat ze een keer hadden laten weten dat ze geen ruzie hadden. Maar ze zijn ook niet meer in elkaars leven volgens mij. Nu zijn het de foefjes!

6 likes

Vind ik ook! Alsof er dan meer creativiteit over blijft ofzo, haha.

Hopelijk vertelt ze meer over haar studie, lijkt me heel interessant.

@Doperwtje klopt! Er was ook een tijdje iets met coderen voor vrouwen ofzo maar weet even niet meer waarom ze daar niet verder mee gegaan is. Heb nog maar vage herinneringen ervan, haha.

1 like