Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Gaat ze iemand op straat bekogelen met die champagne?

88 likes

Ik krijg een Carrie in Parijs aflevering van SATC flashback bij het zien van die foto.

8 likes

Echt werkelijk fascinerend, deze foto. Ben wel benieuwd naar de extravagante huwelijksvoltrekking. Belooft wat!

6 likes

‘It all starts’ klinkt alsof het 10 dagen gaat duren

29 likes

Is privé

1 like

Wattt. Ons lekker maken en dan privé? Grapje zeker? Tjonge ik stond net op het punt deze vrouw te gaan volgen 🤌🏻🤌🏻

2 likes

Wat ik had begrepen gaat ze live niks delen, maar achteraf een beetje.
Of wie weet heeft ze zich bedacht.

Nou, echt! Heb er weinig vertrouwen in dat het huwelijk morgen al plaatsvindt, eerst nog 10 pre-party’s ofzo.

3 likes

Wat een opluchting, dat ze toch gaat trouwen

3 likes

Haha ze heeft wel gezegd dat het drie dagen duurt volgens mij. Dus volgens mij trouwt ze morgen niet eens :grimacing:

1 like

“Hahaha!.. pak aan plebs!”

2 likes

Deze man

Wat een fucking held.

Ja ik weet het is geen Bonnie enz dus bijna niemand kijkt dit hier maar wil het toch delen.

13 likes

Idd het is net alsof ze Thierry ziet lopen.

8 likes

Ben benieuwd of die Eiffeltoren erbij is gephotoshopt

3 likes

Verbaasd me dat die niet op z’n kop staat

8 likes

Ik heb nog niet gekeken maar heb een rare nasmaak door mensen die hun goede daden filmen.

20 likes

Geld komt niet vanzelf binnen om dit soort dingen te kunnen doen. Ik kijk 100x liever naar iemand die mensen helpt enz dan naar iemand die voor de zoveelste keer onnodig kleding koopt enz.

4 likes

Ik snap het eerste niet zo goed maar ja.

7 likes

Ik denk dat er bedoeld wordt dat mr beast mega veel geld weggeeft in al zijn video’s, maar dat hij geen geld kan weggeven als er ook niks binnenkomt.

10 likes

Precies

1 like