Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja al die chateaus die ze zijn gaan bezichtigen! Dus ben benieuwd welke het is geworden.

1 like

omg wat een afvoerputje wordt dit. Ze maakt die telegram aan voor leden (niet voor te veel leden want dan kan ze het natuurlijk net zo goed meteen online gooien!!!) waar ze dan ā€˜ā€˜juiceā€™ā€™ kan plaatsen van dingen die ze nog niet op insta wil gooien omdat het nog niet goed gecheckt is. Onder andere een screenshot van een whatsappgesprek met Ali B. Maar wat denkt ze dat er gaat gebeuren met die dingen die ze daar post, die worden gescreenshot en belanden dan toch alsnog ergens op het internet. Best gevaarlijk als het dingen zijn die niet eens waar zijn.
Wat een misselijke meid

2 likes

Ik zie ineens kansen om zelf zoā€™n kanaal te beginnen.

3 likes

Ik zit serieus te overwegen een fietsbel aan mijn kinderwagen te maken xD

1 like

Sorry maar mensen met kinderwagens zijn juist sloom en staan vaak in de weg haha.

4 likes

Hahah doen! Ik vraag me altijd af waarom er geen fietsbel ofzo zit op winkelkarretjes. Zo vaak van die ouderen die de doorgang blokkeren en dan totaal niet reageren als je vraagt of je er langs mag. Een bel klinkt dan zo lekker agressief hahaha van aan de kant Nel ik mot er langs.

6 likes

Omdat je dan knettergek wordt van al die belletjes in de supermarkt haha.

8 likes

Jaaa logisch ahahah maar oh het lijkt me soms zo fijn ff lekker bellen

1 like

Hahaha ik niet hoor, sta altijd zuchtend achter mensen aan te hobbelen!

1 like

Ik vind dat noor helemaal niet zoveel deelt over haar bruiloft. Behalve dan over de datumā€¦ wat boeit het wanneer je gaat trouwen? De datum is toch niet het leukste om te delen over een bruiloft?

2 likes

Er mogen ook wel richtingaanwijzers komen op die dingen. Hoe sommige mensen er mee rijden

2 likes

Was even benieuwd naar de ā€˜Ik heb nog nooit zo veel vragen over een make-up look gekregen, hier een link met alle productenā€™ story van Noor. Onder de instapost is maar liefst 1 iemand die vraagt welke palette ze gebruikt :laughing: Influenceronzin

3 likes

Hahahaha dat ben ik :rofl: Ben oprecht benieuwd want vind het een mooie look. Maar de link komt uit op een lipstick en helemaal niet bij de andere producten :roll_eyes:

1 like

Ik denk dat het dit oogschaduw palette is en de fatale lipstick die ze linkt of die stellar oogschaduws

1 like

Haha ik kan er echt met mā€™n hoofd niet bij dat iemand denkt dat allemaal vreemden zitten te wachten op teasers van wanneer je bruiloft plaatsvindt, maar ja misschien is het vanuit praktisch oogpunt om meer engagement te creĆ«eren.
Ik leeft zelf ook wel mee met influencers maar als Bonnie straks ook eindeloos gaat teasen over dat soort bruiloft details is ze me kwijt (maar verwacht ik ook niet)

3 likes

Het erge vind ik dan nog wel dat er dus wel vreemden op zitten te wachten, net als Bonnieā€™s fans met de verlovingstaart.

5 likes

Haha ik zit zelf wel op hun bruiloft te wachten! Dat was niet wat ik bedoelde. Maar ga niet de meest oninteressante details teasen. Zelfs als ik een goede vriendin zou zijn zou ik zeggen: ik ben heel blij voor je maar ik hoef niet 20 hints over de datum.
Ik ga Bonnick misschien wel een kaartje sturen zelfs haha, als ze eenmaal gaan trouwen dan.

afbeelding

82 likes

ik vond het zo jammerrrr dat ze niet voor het andere kapsel koos, was echt heel benieuwd hoe dat haar zou staan. dit was ook mooi maar wel een beetjeā€¦ saai

Eindelijk het verlossende antwoord

27 likes