Hahaha ik kn dus echt wel een beetje relaten met haar heimwee naar New York. Het leven is daar gewoon zó anders.
Same. Ik mis het dat mensen gewoon door lopen en niet kapot sloom slenteren zoals in nl.
Lol sgat je was er 10 dagen toch?
Kan je nagaan hoe sloom mensen hier zijn.
Das wel waar, in het weekend moet je de stad echt vermijden hier.
Wou dat wij ook een IM WALKIN HERE hadden dat je naar mensen kon schreeuwen, want ‘pleur op, provinciaal’ werkt onvoldoende.
Mss een fietsbel voor lopen? Business plan!!!
Wat helpt als je pillen moet slikken is je kin op je borst. Je ziet heel veel mensen hun hoofd naar achteren doen maar dan sluit je je keel juist af. Door je kin op je borst te doen zet je je slokdarm open. Gaat het makkelijker
Wat als dit de enige 2 mensen blijven en ze al die extra content speciaal voor hen moet maken. Allemaal extra werk voor 2 tientjes.
Welnee joh, dit is gewoon de persoon (sorry ik weet even niet over wie dit gaat) zelf
Ja joh, dit is zij zelf en haar moeder of een vriendin ofzo
deze op je pols zetten.
New York is wel 50% van haar persoonlijkheid ja maar ik vind het wel leuk dat ze zo enthousiast is erover in plaats van die mensen (vaak influencers) voor wie zo’n trip niks voorstelt.
Heb haar weer eens opgezocht maar ik kan haar gewoon niet aan. De manier waarop zij praat, doet me beetje denken aan Nienke Plas die ik ook niet kan handelen of grappig vind. Weet niet of ze het met opzet doet, maar iedere keer zo’n stemmetje of typetje neerzetten vind ik zo vermoeiend.
Is er ooit een andere influencer geweest die haar bruiloft zo uitmelkt als Noor? Mijn god, niemand is zo geïnteresseerd in deze bruiloft, wie houdt ze nog voor de gek? Je gaat er bijna aan twijfelen of ze gaan trouwen voor de content of voor de liefde.
Als er mensen zijn die een taart kopen om de verloving van Bonnie te vieren, dan zullen er ook wel mensen zijn die geïnteresseerd zijn in de bruiloft van Noor (en Sander, maar die lijkt meer figurant te zijn).
Daarbij gaat het na de bruiloft echt niet voorbij zijn want dan krijgen we elke keer updates dat het 29498 minuten is na de bruiloft ‘Omg you guyssss, can’t believe it’s already been 29498 since our magical day ’
Annemerel
Ze hebben in eerste instantie best wel veel “achter de schermen gedaan” en de datum en locatie enzo achter gehouden. Ik heb ergens een beetje het gevoel dat (miss door het super instagrammable vrijgezellenfeest?) ze nu/sindsdien een beetje overcompenseert door er heel veel over te plaatsen.
Ze is gewoon heel enthousiast wat superleuk is voor haar, maar beter deelt ze gewoon hihaho klaarmaken voor x datum. I.p.v. zo half in de geheimzinnige modus en deels in een overexcited hypemodus te zitten.
Sowieso wie deert het dat ze gaat trouwen, maar ze heeft haar volgers niet echt meegenomen in het proces dus die anticipation is er nu helemaal niet.
Ik heb juist het idee dat ze vanaf het begin al zo geheimzinnig, maar toch weer niet doet. Ook met die locatie, trouwjurk en fotograaf enzo.
Vind ik verder ook geen issue hoor, snap dat het een grootse gebeurtenis is in haar leven en dat ze wel dingen wil delen. Alleen ik vind het niet gek dat mensen nu lacherig doen over dat het écht al héél snel is want dat roept ze al weken.