Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik schat Noor niet zo in dat ze uberhaupt heeft stilgestaan bij hoe het hoort. Ze heeft wrs alleen nagedacht over dr Insta-esthethiek.

7 likes

https://m.youtube.com/watch?v=HtJVhil6jNY&t=1235s

Ik vind zijn filmpjes vaak leuk vanwege de adrenaline maar dit is echt indrukwekkend.

4 likes

Omdat ik niet zit te wachten op covid tussen. 1e en 2e vaccin incl. die 2 weken wachttijd voor het werkt. Dus elke dag later is een risico.

6 likes

Je kan in de tussentijd ook… extra goed afstand houden en je handen goed wassen. En geen liftknopjes induwen natuurlijk!

2 likes

Het is toch niet gek om zo snel mogelijk volledig gevaccineerd te willen zijn? Iedereen loopt zonder mondkapjes door de supermarkt en andere openbare plaatsen, waar je het ook ondanks afstand houden op kan lopen.

61 likes

Tuurlijk. Ik denk ook dat iedereen het liefst zo snel mogelijk gevaccineerd wil zijn. Maar besef even dat nog geen 13 procent van de wereldbevolking volledig gevaccineerd is. Wij hebben enorm veel geluk dat we op een plek wonen waar dit heel snel georganiseerd is.
En natuurlijk gaat het nooit snel genoeg maar soms helpt het om even stil te staan bij de bevoorrechte positie die we hier hebben.

Ik had zelf best nog een jaar willen wachten, als dat betekend had dat er een eerlijke wereldwijde verdeling gemaakt zou worden. Daar had ik me met liefde nog een jaar voor opgesloten in mijn mini appartement.

3 likes

Jemig wat is er in hemelsnaam mis met zo snel als mogelijk gevaccineerd te willen worden? Dan hoef je namelijk niet meer zo stressvol door t leven met de dingen die jij nu benoemd, het neemt onrust weg.
Snap echt dat je hier nou commentaar op kan hebben.

18 likes

Hedde gij een liftknopje teveel gelikt vandaag of is het een zonnesteek?

17 likes

Maar wie zegt dat we niet stil staan bij die bevoorrechte positie? Omdat ik zeg dat elke dag mooi meegenomen is? Soms is wat gezegd wordt, letterlijk wat er gezegd wordt, niets meer niets minder. Heb het idee dat je een bepaalde ondankbaarheid wil suggereren ofzo.

Als we konden stemmen een gelijkwaardige verdeling van de vaccins over de hele wereld te krijgen, had ik daar ook voor gestemd hoor. Maar dat is niet, dus kunnen we er maar voor zorgen dat, als die mogelijkheid er is zonder voor te kruipen, er hier ook zsm mensen volledig gevaccineerd worden.

16 likes

Ik word gewoon een beetje moe van die “voor 23.00 besteld, morgen in huis”-mentaliteit. Het gaat om een paar dagen man waar hebben we het over.

12 likes

Ik heb letterlijk geen enkele post met deze mentaliteit gelezen. Het gaat gewoon om ‘de hoop’ dat het zo snel mogelijk kan, daar is toch helemaal niks mis mee? Je geeft een ontzettend negatieve lading aan het bericht van iemand die het (volgens mij) helemaal niet zo bedoelt.

11 likes

Een paar dagen waarbij mensen - sinds het hoogste reproductiegetal ooit in NL en de enorm soepele maatregelen - beseffen dat ze nu misschien wel de hoogste kans sínds corona hebben om besmet te raken.

En ja, de ziekenhuizen zitten niet overvol etc et . Alsnog is het wel flink zuur als je net nu corona oploopt tussen je vaccinaties in. En dat zijn er al een hoop.

8 likes

Pff ik kijk zijn vlogs heeel af en toe maar dit is wel zuur. Aan de ene kant denk ik: je hebt je logo’s supergroot op je bus staan dus je bent makkelijk te vinden, maar aan de andere kant denk ik dat als je als vlogger wil verbergen waar je in rijdt, het alleen een spelletje wordt om je te ‘ontmaskeren’. Naja hele lange zin haha maar goed. Hoe dan ook super naar zoiets.

5 likes

Heel naar, inbreken is echt vreselijk… Los daarvan snap ik inderdaad niet waarom hij juist met logo wilt rondrijden.

3 likes

Omdat het dan waarschijnlijk gratis is

10 likes

De camper lenen was een sponnetje, dus vandaar de logo’s denk ik.

2 likes

Wilde het net komen posten. Wat kut voor Enzo en zijn vriendin en vrienden.

Ik snap ook niet waarom er in zo’n luxe camper geen kluisje zit? Of dat daar niks in lag? Snap dat je je hengel daar niet in legt maar een drone moet wel kunnen toch?

4 likes

Ja of een beter slot? Volgens mij zat alleen een standaard slot op die deur. Ik zou echt meerdere sloten en een alarm installeren als er voor duizenden euro’s aan spullen in lagen.

4 likes

Hadden het hier laatst over dat Bonnie veel commerciëler geworden is, en ze verteld nu dus dat ze al 3 maanden een manager heeft. (Wel op een goede manier via een zzp’er geloof ik en niet via zo’n organisatie)

Nu ook die video van al haar favorieten allemaal met spon/affiliate en alles. Dat is wellicht de reden. Vind het daardoor wel wat minder leuk om te kijken.

3 likes