Ik gok iets over Bonnie, anders zou @Poopiesjaakie niet reageren
Ik niks haha
En het account lijkt ook alweer weg?
Waar gaat dit over
Het was een analyse over een YouTuber die uit elkaar is met partner en nu niet meer op zolder slaapt maar op de slaapkamer… De poster had goed ingezoomd op Instagram Reels om dit te ontdekken.
Nope
Heftig!
Dat is…toegewijd
Een heuse Nancy Drew
Nou niet zo kinderachtig, de poster had helemaal niet in hoeven zoomen om te zien dat Lotte niet op haar zolderkamer zat. De conclusie dat haar vriend dus misschien weg was, was ver gezocht, maar jullie blazen het nu wel op
Het was niks heftigers dan wat hier al op dagelijkse basis gepost wordt. Maar ja, iemand is nieuw dus dan moeten we allemaal even laten merken wie de Queen B’tjes zijn.
Ze moet nu wel aan het trollen zijn hoor.
Dus ze gaat toch trouwen. Goh
Noor please, het kan ons nu niet meer schelen. Trouw gewoon en we zien het wel op je story. Straks komt er een première link naar de livestream van de trouw
100% zeker dat ze gaat aftellen tot DE WEDDING VLOG.
Meid melkt d’r bruiloft nog meer uit dan Annemerel joh
Neeee de bruiloft zou super privé en no spon worden heb ik ergens gelezen tenminste.
Nu nog willen jullie weten welk uur, welke seconde, welke deodorant ik droeg voor ik het jawoord zei…, met welke desinfecterende handcreme ik mijn handen insmeerde voordat ik de ring over de vinger schoof.