Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik heb ook ontzettend medelijden met haar, merk ik. Wat een verschrikkelijk ongeluk terwijl je hoogzwanger bent, zoveel pijn, je eigen onderneming die dan stil komt te liggen. En dan de verbouwing van je huis wat op zichzelf al zo stressvol kan zijn, en dan blijkbaar treffen zij een volslagen amateur die nog schofterig is ook. Oef.

8 likes

:pleading_face:
image

16 likes

Zooo echt niet te zuinig hoe slecht het geleverde werk is…

5 likes

Wat een drama. Ik gun deze aannemer gewoon een faillsement. Zelfs mijn zelfklussen ziet er steadyer uit. Die gaten a la, maar die kortsluiting, vocht onder de tegels en losliggende leidingen.

5 likes

Oh jakkes ik krijg spontaan stress als ik dit zie. Toen wij 10 jaar geleden ons eerste huis verbouwden hadden we ook een aannemer die een badkamer vol lekkages, levensgevaarlijke electra in de meterskast en een keuken vol beschadigingen en gebreken had aangelegd. Wat een ellende was dat. Zo veel geld ingestopt en uiteindelijk zit je met werk wat in het beste geval lelijk en in het slechtste geval gewoon gevaarlijk is. Wat die aannemer heeft afgeleverd is ook niet een schoonheidsfoutje, maar gewoon heel erg slecht.

6 likes

Wat is zijn insta?

Ja echt a relaxe situatie lijkt mij. Prutswerk. Vanaf wanneer is iemand hoogzwanger eigenlijk?

1 like

Jorstruly

1 like

Wat super vreselijk voor hun, vooral inclusief een zwangerschap en je gewoon klaar wilt zijn
Ik hoop zo dat dit goed opgelost kan worden, ik krijg er acute stress van als ik het alleen al zie! En dat geluid van de kraan die uitgaat… Rillingen

Die aannemer is ook nog eens een gevaar

5 likes

Mijn hoofd maakt hier meteen; :fire: van

3 likes

Ze houden vaak vanaf 32 weken aan. Ik weet niet precies hoe ver ze is hoor, volgens mij heeft ze dat niet precies gedeeld (geef haar groot gelijk!). Maar ze is in ieder geval al aardig ver volgens mij, dus vandaar mijn woordkeuze.

1 like

Ik vraag me dan af wat een aannemer denkt als 'ie het zo achterlaat. Ben je dan zo incompetent dat je oprecht denkt dat dit oké is of kan het je gewoon geen fuck schelen dat je slecht en gevaarlijk werk achterlaat.

2 likes

Ik denk dat het je gewoon niks kan schelen. Misschien gecombineerd met handelingsverlegenheid of overplanning, maar het is allemaal extreem duidelijk slecht werk. Van die lekkende leiding bij een stopcontact snapt een ongeïnteresseerde puber nog dat het niet de bedoeling is.

7 likes

Die mag zich niet eens aannemer noemen. Hartstikke gevaarlijk!

Jaaa zo naar voor ze :frowning: lijkt me echt een heel pittige tijd voor ze, hopelijk gaat straks alles met de baby voorspoedig, wordt hun huis gefixt en kunnen ze weer een beetje ontspannen

2 likes

@Moomin Heb je je aangemeld om dit te posten?

2 likes

Boeie, ik snap zulke analyses nooit, wie vindt dit nou interessant

1 like

Mwoah weet niet, toen ze nog duidelijk op zolder sliep maakte ze ook reels en advertenties in dat bed… dus denk dat ze het een gezellig plekje ofzo vindt?

Ja hallo, had net het halve bericht gelezen en nu is het verwijderd :triumph:

Welk bericht?